Technologie » Internet

Podsumowanie roadshow G DATA

Podsumowanie roadshow G DATA
Zobacz więcej zdjęć »
Cztery miasta, ponad setka uczestników i jeden temat przewodni – rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo w Internecie oczami Partnerów. Tak w dużym uproszczeniu można podsumować kolejny roadshow G DATA TEAM, który odbył się na przełomie maja i czerwca.

Skuteczna i praktyczna ochrona sieci firmowych, plaga ransomware, a także ABC programów motywacyjnych – to tylko kilka z tematów poruszanych podczas każdego ze spotkań. – Najważniejszym aspektem, na który kładliśmy nacisk była bezpośrednia rozmowa z naszymi Partnerami - mówi Dorota Bożek-Grzybek z G DATA. Takie spotkania pozwalają nam na późniejszą optymalizację rozwiązań i dostosowanie ich do rzeczywistych wymogów odbiorców oraz na przeprowadzanie niekiedy burzliwych dyskusji na aktualne tematy związane z branżą IT i poznanie innego punktu widzenia – dodaje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

A jakie spostrzeżenia mają sami uczestnicy?

„Na spotkanie przyszedłem w celu poszerzenia wiedzy na temat programów antywirusowych i rozmowy z innymi uczestnikami. To dobra okazja do wymiany poglądów, ale i opisu przypadków „z życia wziętych”, które przytrafić mogą się każdemu z nas.  W szczególności zainteresowały mnie informacje związane z ostatnimi problemami klientów z wirusami szyfrującymi, jak również sposobu zabezpieczeń urządzeń mobilnych.”

Jarosław Bok, Kierownik Sekcji, Wydział Wdrożeń i Wsparcia Biznesowego z firmy KAMSOFT S.A.

 

„Firma G DATA wydaje się być rzetelnym partnerem biznesowym. Oferowany produkt ma szansę w większym stopniu zdobyć rynek i jest uzupełnieniem portfolio firmy Maxto. Dodatkowo uważam, że  osobiste spotkania z Partnerami wnoszą wartość dodaną do współpracy. Moją uwagę zwróciły także: obiecywany brak backdoor’ów i dobrze działający skaner zachowania, tj. funkcja dająca ochronę stacji roboczych przed zagrożeniami, które jeszcze nie trafiły do sygnatur.”

Grzegorz Madejczyk, Key Account Manager z firmy Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.

 

„Uczestniczyłem w roadshow, ponieważ po pierwsze chciałem spotkać się osobiście z zespołem G DATA, z którym do tej pory jedynie wymieniałem wiadomości mailowe, a po drugie dzięki takim spotkaniom mogłem dokładnie poznać portfolio tego producenta. Co więcej, dowiedziałem się, że istnieje np. możliwość prowadzenia zdalnych szkoleń, czy wdrożeń przez pracowników i inżynierów G DATA, a to bardzo cenna informacja.”

Marek Skóra, Technical Support Manager z firmy MX Solution Sp. z o.o.

 

Pozytywne opinie potwierdzają, że bezpośrednie spotkania zawsze cieszą się dużym powodzeniem i pozwalają wzmocnić relację między Partnerami biznesowymi. Wszyscy, którzy nie mogli wziąć udziału w tegorocznej edycji, mogą śledzić stronę G DATA, gdzie z pewnością pojawią się informacje o kolejnych spotkaniach organizowanych przez TEAM G DATA.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

FLGroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »