Gospodarka » Opakowania
Podsumowanie targów RemaDays 2015
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Targi to wspaniała okazja, żeby spotkać się bezpośrednio i nie tylko nawiązać nowe kontakty biznesowe, ale co równie ważne, umocnić dotychczasową współpracę z naszymi partnerami, dużymi i mniejszymi kontrahentami czy klientami indywidualnymi. Sprzyjał temu z całą pewnością wysoki poziom organizacyjny imprezy, którą według naszych obserwacji jest wiodącym tego typu wydarzeniem w tej części Europy. Na naszym stoisku prezentowaliśmy naszą ofertę, czyli ponad 36 milionów zdjęć, grafik wektorowych i plików wideo oraz mieliśmy okazję do porozmawiania z gośćmi z całego świata.
RemaDays to platforma, na której spotykają się przede wszystkim branża poligraficzna oraz reklamowa. Tak też można podzielić naszych gości, wiele osób było zainteresowanych ofertą, rodzajami licencji i sposobem zakupu plików Fotolia, a ponieważ nasz model biznesowy jest bardzo elastyczny, udało nam się odpowiedzieć na wiele pytań i pozyskać nowych klientów. Dynamicznie rosnąca oferta serwisu Fotolia doskonale wpisuje się w nowe trendy komunikacyjne, czego przykładem może być duże zainteresowanie Kolekcją Instant, a przede wszystkim już ponad 50 000 sprzedanych w ramach tej kolekcji zdjęć.
Kolejnym ważnym aspektem naszej obecności na targach jest współpraca z firmami z branży poligraficznej, nawiązywanie nowych oraz zacieśnianie dotychczasowych kontaktów. Pomogły nam w tym pokazy druku obrazów Fotolia z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik drukarskich naszych partnerów, czyli firm: Agfa Graphics, Agraf, API.pl, Atrium Centrum Ploterowe, Ben Develop, Color Group, Fastcom, Epson, KML Solutions, Ikonos Media, Plotserwis, Reprograf, Sico Polska oraz ViaColor. Dynamiczny rozwój branży Web-to-print sprzyjał także dużemu zainteresowaniu narzędziem Fotolia Biznes API w zastosowaniach Web-to-print. Myślę, że możemy śmiało powiedzieć, że obecnie jesteśmy liderem na polskim rynku, również w dostarczaniu tego typu rozwiązań dla drukarni internetowych oraz firm związanych z szeroko pojętą produkcją reklamową. Tradycyjnie też na pierwszym piętrze w restauracji można było obejrzeć wystawę obrazów z oferty Fotolia oraz ostatniego, 3. Sezonu Kolekcji TEN, stworzonych przez artystyczne duety z całego świata.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
GlobalBrand
|
Komentarze (0)