Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Podwórko Talentów NIVEA w zasięgu ręki!
Ze względu na duże zainteresowanie akcją, NIVEA chcąc dać możliwość zdobycia wyjątkowego placu zabaw wszystkim, do których skierowany jest projekt, wydłuża czas naboru zgłoszeń do 31 maja br. Zgłoszenie lokalizacji i wysłanie krótkiego video w formie filmu czy prezentacji składającej się ze slajdów ze zdjęciami, które pokaże talenty dzieci na stronie www.podworko.nivea.pl wystarczy, aby zdobyć szansę na wygraną w konkursie. Do udziału w wyścigu po jedno z dwudziestu Podwórek Talentów, które powstaną w całej Polsce w ramach akcji, zachęcają jej ambasadorzy – Natalia Kukulska i Mateusz Kusznierewicz.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt Podwórko Talentów NIVEA to okazja do zdobycia wyjątkowego miejsca zabaw, które dzięki specjalnie zaprojektowanym sprzętom pozwoli rozwijać dziecięce talenty w trzech obszarach: artystycznym, naukowym i sportowym. Do udziału w projekcie zaproszone są szkoły podstawowe, gminy, spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty mieszkaniowe.
Duża liczba zgłoszeń jaka spłynęła do nas w czasie dwóch poprzednich edycji projektu Podwórko NIVEA była dla nas sporym zaskoczeniem i pokazała, że warto prowadzić takie działania. W tym roku projekt przybrał wyjątkową formę, dzięki której możemy wspierać utalentowane dzieci, aby mogły odkrywać i rozwijać swoje umiejętności. Tegoroczna edycja jest szczególna i cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego w związku z licznymi prośbami, zdecydowaliśmy o wydłużeniu czasu przyjmowania zgłoszeń do 31 maja, aby wszyscy, którzy chcieliby mieć szansę na Podwórko Talentów, mogli przygotować i wysłać swoje zgłoszenie. Wystarczy poprzez stronę www.podwórko.nivea.pl zgłosić miejsce, w którym może powstać plac zabaw i dołączyć zgłoszenie video w formie filmu lub prezentacji złożonej ze zdjęć, które pokaże nam co potrafią zdolne dzieci – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.
Wyślij zgłoszenie, wygraj Podwórko Talentów w Twojej okolicy
Idea tegorocznej edycji projektu skupia się na odkrywaniu i rozwijaniu talentów dzieci. W ramach akcji,
w zwycięskich lokalizacjach powstanie aż 20 placów zabaw, wyposażonych w nowoczesne i bezpieczne sprzęty, które umożliwią dobrą zabawę z nauką i rozwijaniem dziecięcych pasji. Akcję zdecydowali się wesprzeć piosenkarka Natalia Kukulska i utytułowany żeglarz i olimpijczyk, Mateusz Kusznierewicz. Obojgu z nich udało się rozwinąć swoje dziecięce predyspozycje w talenty. Teraz sami inspirują i wspierają dzieciaki do działania i odkrywania w sobie nowych zdolności, a dorosłych zachęcają do tego by wspierali dzieci, pokazując ich talenty w ramach zgłoszenia do akcji.
Każde dziecko nosi w sobie pokłady umiejętności i predyspozycji, które przy wsparciu rodziców i opiekunów mogą przerodzić się w życiową pasję. NIVEA zainicjowała doskonałą akcję, która może pomóc odkryć co pasjonuje nasze dzieci, dlatego warto włączyć się w nią i zawalczyć o miejsce przyjazne zabawie, nauce i rozwojowi dziecka – mówi Natalia Kukulska.
Oboje ambasadorzy mają dzieci, które jako rodzice starają się wspierać w ich pasjach. Jednocześnie wiedzą jak ważne jest, aby dziecko mogło samo zadecydować co lubi robić najbardziej i w jakim kierunku chce się rozwijać. Bardzo zachęcam do przygotowania zgłoszenia razem z dziećmi i wysłania go. Nagranie video może być dobrą zabawą, a ponadto być może pozwoli zdobyć świetne miejsce dla dzieciaków, aby mogły bawić się, próbować różnych aktywności i same wybrać ścieżkę rozwijania swojego talentu – dodaje Mateusz Kusznierewicz.
Patronat honorowy nad projektem objął Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak.
Co zrobić, aby Podwórko Talentów NIVEA pojawiło się w Twojej okolicy?
Aby wziąć udział w ogólnopolskiej rywalizacji o Podwórka, wystarczy zgłosić teren na którym może powstać plac zabaw, a także przesłać zgłoszenie video, które pokaże jakie talenty mają dzieci. Film może być prostą produkcją, nakręconą za pomocą kamery, telefonu, aparatu, lub animacją czy prezentacją, złożoną w formie slajdów. Zgłaszać można grupy liczące dwie lub więcej osób, które mogą zademonstrować na filmie każdy swój dowolnie wybrany talent.
Czas na nadsyłanie zgłoszeń został wydłużony do 31 maja br. Następnie 9 czerwca na stronie podwórko.nivea.pl pojawią się wybrane przez jury filmy, które spełniły regulaminowe kryteria (wybranych będzie od 100 do 200 najlepszych filmów). W kolejnym etapie internauci w głosowaniu, które potrwa od 10 czerwca do 31 lipca wybiorą 20 zwycięskich filmów. Wyniki NIVEA opublikuje na stronie w dniu
1 sierpnia. Pierwsze Podwórka Talentów NIVEA zostaną oddane do użytku już na jesieni 2017.
NIVEA od zawsze dla rodziny
Już od 15 lat NIVEA kieruje swoje działania do polskich rodzin realizując programy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wszelkie akcje jakie podejmuje marka, są programami długofalowymi, dlatego właśnie w trosce o rodziny i lokalne społeczności została przygotowana kolejna edycja projektu Podwórko NIVEA, tym razem pod hasłem Podwórko Talentów NIVEA. To już trzecia odsłona projektu, którego edycje z roku 2015 i 2016 okazały się być niezwykłym sukcesem. Obydwie bardzo zaangażowały społeczności lokalne, o czym świadczą imponujące liczby – w ciągu dwóch lat firma ufundowała aż 80 retro-nowoczesnych placów zabaw, które są miejscem wspólnego spędzania czasu rodziców i dzieci, zaś w konkursie wzięło udział ponad 2000 gmin. W głosowaniu internetowym na zwycięskie lokalizacje oddano łącznie 32 miliony głosów.
Nadesłał:
Materialy Prasowe
|
Komentarze (0)