Dom » Wnętrza

Pokaż jak kochasz i wygraj

Pokaż jak kochasz i wygraj
Zobacz więcej zdjęć »
Na fan page marki Hoover ruszył wielki konkurs walentynkowy „Kocham Hoovera”. Do wygrania żelazko ze stacją parową wraz z deską do prasowania.

Idea konkursu nawiązuje do młodzieńczej fantazji ludzi zakochanych, którzy swym szczęściem chcą podzielić się ze światem, prezentując publicznie miłosne wyznania. Zadaniem uczestników zabawy jest wyznanie „Kocham Hoovera” w dowolny sposób pokazane publicznie i udokumentowanie na zdjęciu. Można np. wywiesić na balkonie prześcieradło z napisem kocham Hoovera i zrobić zdjęcie, przygotować transparent, napisać sobie to hasło szminką na plecach, etc. Liczy się kreatywność oraz takie zaprezentowanie hasła, by mogła je zobaczyć większa liczba osób.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zdjęcia dokumentujące miłosne wyznanie do Hoovera należy przesłać na mail: hoover@planetpr.pl do dnia 14 lutego.

Więcej informacji o firmie

Candy Hoover Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Candy, czołowego producenta i dostawcy urządzeń AGD, które na rynku polskim występują pod markami Hoover i Candy. W ofercie firmy znajdują się urządzenia wolnostojące, urządzenia do zabudowy oraz odkurzacze. Najważniejsze atuty firmy to otwartość na najnowsze technologie, dbałość o atrakcyjny design produktów oraz zachowanie wartości ekologicznych. Więcej informacji dostępnych jest na stronach: www.candy.pl  i www.hoover.pl.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PlanetPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »