Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
Polacy chętnie zmieniają nawyki żywieniowe!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zmiany? Chętnie!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z internetowych badań przeprowadzonych przez firmę SW RESARCH dla GRANA Sp. z o.o. wynika, że ok. 70% Polaków lubi wprowadzać zmiany do swojego życia. Przynajmniej połowa z nas robi to od czasu do czasu, a jedna trzecia często. Zmiany motywujemy przede wszystkim realizacją odczuwanych przez siebie potrzeb. Co więcej, utożsamiamy je z lepszą przyszłością, dlatego też aż 80% z nas nie boi się nowych sytuacji. Zmiany dotyczyć mogą różnych sfer, obracać nasze życie o 180 stopni lub wprowadzać drobne innowacje w codziennym funkcjonowaniu. Jak się okazuje, to właśnie na takie małe-wielkie zmiany decydujemy się najchętniej. Dotyczą one zazwyczaj nawyków żywieniowych, stylu życia, aktywności fizycznej i wyglądu.
Zdrowe podejście do zmiany
Około 60% Polaków deklaruje, że modyfikacja diety to najczęściej wprowadzana przez nich zmiana. Wynikać to może z faktu, że prawie 86% z nas, mniej lub bardziej, interesuje się trendami żywieniowymi. Portale internetowe, telewizja, prasa, ale także znajomi czy rodzina, dostarczają nam nieustannie ciekawostek na ten temat. Jednak tym, co przemawia za zmianą sposobu odżywiania jest po prostu zdrowie. Ponad 90% naszych rodaków deklaruje, że przywiązuje wagę do zdrowego odżywiania. Oznacza to, że Polacy są świadomi korzyści jakie ono przynosi, monitorują swoją dietę i stale ją modyfikują. Co więcej, robią to odważnie, nie zamykają się na nieznane smaki i produkty - 90% lubi eksperymentować w kuchni i próbować nowości.
Nie bój się próbować
Zmiany trzeba wprowadzać na każdym etapie - często są one tak niewielkie, że nawet ich nie odczujemy, a korzyści mogą być ogromne. A gdy już wejdą w nawyk, zapomnimy o tym, że kiedyś robiliśmy coś inaczej. Nowy sport? Nowa dieta? Kto wie, może akurat odnajdziemy pasję lub sposób na dobre samopoczucie. Jednym z najmodniejszych ostatnimi czasy trendów żywieniowych jest dieta bezglutenowa. Gluten - czyli białko pochodzenia roślinnego, znajdujące się w wielu zbożach - muszą ograniczać osoby chore na celiakię. Zalecane jest to również tym, którzy na co dzień spożywają dużo produktów mącznych, co może skutkować bólami brzucha, migrenami czy pogorszeniem funkcjonowania w codziennym życiu. Warto przekonać się na własnej skórze, czy taka zmiana i dla nas okaże się korzystna. Producenci żywności wychodzą konsumentom naprzeciw, dostosowując swoje produkty do ich wymagań, a efekty znajdujemy potem na sklepowych półkach. Przykładem takich starań jest chociażby najnowsza wersja znanej i lubianej kawy zbożowej Inka. Marka, którą kojarzy z dzieciństwa co piąty Polak, wypuściła niedawno na rynek bezglutenową kawę zbożową. Niby niemożliwe, a jednak! Produkt ten opatrzony jest oznakowaniem Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, a że ponad połowa Polaków zwraca uwagę na certyfikaty i etykiety kupowanej żywności, bez obaw może wrzucić Inkę do swojego koszyka.
Poprawa sposobu odżywiania to jedna z najłatwiejszych i najszybszych zmian, jakie możemy wprowadzić. Przy czym jej efekty, mają naprawdę ogromny wpływ na nasze samopoczucia i jakość życia. Warto więc eksperymentować i próbować nowych rzeczy - wielkie zmiany zaczynają się bowiem od małych kroczków.
***
Marka Inka jest tak dobra w swej naturze, że Polacy cenią ją nieprzerwanie od niemal pół wieku. To synonim kategorii na rynku kaw zbożowych. Odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy dbając o siebie i swoich bliskich, zwracają coraz większą uwagę na naturalne i proste w składzie produkty, nie zawierające konserwantów i sztucznych dodatków. Inka Bezglutenowa to innowacyjny, jedyny w swoim rodzaju napój zbożowy. W procesie jego produkcji gluten, jako nierozpuszczalna w wodzie część ziarna, zostaje oddzielony i usunięty. Produkt jest każdorazowo kontrolowany oraz posiada certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Inka to napój bezpieczny, który może być pity przez dzieci od 3 roku życia, kobiety w ciąży i karmiące.
Nadesłał:
info@synertime.pl
|
Komentarze (0)