Moda » Odzież

Polacy nie gęsi, swoich projektantów mają

Polacy nie gęsi, swoich projektantów mają
Zobacz więcej zdjęć »
Za nami pierwsza edycja Mercedes Benz Fashion Week w Warszawie. To świetna okazja, aby sprawdzić, co słychać u naszych rodzimych kreatorów mody.

Cudze chwalicie, swego nie znacie. A szkoda, bo polscy projektanci do zaoferowania mają wiele. Śmiało można powiedzieć, że jeśli chodzi o modę to jesteśmy jednym z najbardziej kreatywnych narodów w Europie. Ilu projektantów, tyle stylów, których na próżno szukać za granicą a to zdecydowanie powód do dumy. Zresztą, ich ubrania bronią się same.

Maciek Sieradzky to finalista pierwszej edycji programu „Project Runway". Cechą charakterystyczną jego projektów jest zabawa formą, łączenie faktur i kolorów a także praca z tkaninami technicznymi. W swoich ubraniach często wykorzystuje również skóry, zaś sam styl można określić jako nieprzewidywalne szaleństwo. Wśród propozycji od Macieja znaleźć można bluzy, t-shirty, spódnice i akcesoria - torby oraz plecaki. Obecnie pracuje nad rozwinięciem dwóch linii: dzky. i maciek sieradzky.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mr. Gugu & Miss Go - młody projektant z Bielska-Białej stworzył rozpoznawalną na całym świecie markę ubrań Mr. Gugu & Miss Go. Choć oryginalne ciuchy rozchodzą się głównie przez internet, Jakub Chmielniak zdążył już otworzyć sklepy w Warszawie i Londynie. A co o swoich ubraniach mówi sama marka? „Dajemy Wam szansę, byście w naszych nieprzyzwoicie oryginalnych ciuchach, odważni i pewni swoich racji, wyzbyci jakichkolwiek kompleksów, promieniowali w każdym miejscu na Ziemi. Bądźcie zatem gotowi do nowej epoki: epoki Gugu Style!".

Fly or Die to stosunkowo nowa, łódzka marka odzieżowa powstała w 2014 roku. Cechuje ją m.in. dbałość o szczegóły, sportowa elegancja a przede wszystkim duży potencjał. Co wyróżnia fly or die od innych marek? Na pewno kreatywność, poczucie humoru i dobra jakość ubrań. „Przy tworzeniu naszych produktów wkładamy wiele pracy i serca. Ubrania testujemy na sobie, dzięki temu są idealne". Czy to okaże się przepisem na sukces? Czas pokaże.

SOLD to marka należąca do Michała Szulca, która tworzy kolekcje wynikające z funkcjonaliści stylu streetwear w połączeniu z unikalnymi konstrukcjami. Koncepcja ta została przełożona na minimalistyczne formy ubrań, które wzbogacono o charakterystyczne, przeskalowane elementy oraz druki. Monochromatyczne barwy stanowiące podstawę linii, co sezon uzupełniane są o mocne akcenty kolorystyczne. Kreatywne połączenie form i kolorów sprawia, że ubrania dalekie są od banału.

Jak widać rynek polskiej mody zdecydowanie rośnie w siłę. Dodatkowo ceny stają się coraz bardziej atrakcyjne, a produkty łatwo dostępne. Ubrania wymienionych wyżej projektantów, jak i wielu innych, można zakupić dzięki takim platformom jak chociażby Showroom.pl, które promują młodych kreatorów w internecie. Dodatkowo Showroom.pl daje możliwość skorzystania z płatności odroczonej FerBuy, dzięki czemu możemy zamówić produkt, odebrać, przymierzyć i zapłacić za niego w ciągu 14 dni bez żadnych dodatkowych kosztów. Nic tylko kupować ;)



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Publicon

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »