Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

POLACY POZOSTAJĄ WIERNI SWOIM WAKACYJNYM PRZYZWYCZAJENIOM

Nowe badania Avis pokazują, że najbardziej lubimy to, co już znamy

Firma Avis zrealizowała badanie na temat wakacyjnych preferencji Polaków i uruchamia interaktywne narzędzie, które pozwoli użytkownikom odkrywać turystyczne perełki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

·         Jedynie 6% Polaków lubi podejmować wakacyjne ryzyko i wychodzić poza utarte przyzwyczajenia

·         Prawie połowa (49%) nie spełnia swoich marzeń o podróżowaniu

·         Ponad połowa Polaków uważa, że spontaniczne działanie wywołuje poczucie szczęścia (66%) i odprężenia (77%)  

·         Przedstawienie wyników badania towarzyszyło uruchomieniu Avis Untrending, interaktywnego narzędzia, które pozwala odkrywać nietypowe kierunki wakacyjnych wyjazdów na całym świecie

 

Warszawa,2 czerwca, 2016 – Firma Avis – jedna z najbardziej znanych i największych na świecie marek wypożyczalni samochodów - rozpoczyna kampanię Avis Untrending i uruchamia  interaktywne narzędzie, które pozwala użytkownikom odkrywać mniej znane obszary zlokalizowane w niewielkiej odległości od najbardziej popularnych miejsc wypoczynkowych.

Inspiracją do stworzenia kampanii były wyniki badań Avis, zrealizowane na próbie 2000 osób, które dowodzą, że Polacy są konserwatywnym narodem pod względem wakacyjnych wojaży. Jednie 6% Polaków lubi podejmować wakacyjne ryzyko i wychodzić poza utarte przyzwyczajenia, a prawie połowa ma podróżnicze marzenie, którego nigdy nie zrealizowała.

Dodatkowo wyniki ankiety pokazują, że podróżujący Polacy nie lubią się zbytnio oddalać od swojej bazy turystycznej – aż 86% zwiedza jedynie najbliższą okolicę miejsca zakwaterowania.

Z drugiej strony spontaniczne działanie wywołuje u 66% Polaków poczucie szczęścia, a u 77% odprężenie. Potrzebujemy tylko zachęty i inspiracji, by wyjść poza swoją strefę komfortu – a gdy to zrobimy, emocjonalna nagroda bywa oszałamiająca.

Avis za pomocą platformy Untrending chce rzucić wyzwanie tego typu zachowawczym postawom. Interaktywne narzędzie pozwala odkryć mniej znane obszary zlokalizowane w niewielkiej odległości od najbardziej popularnych miejsc wypoczynkowych. Lokalizacje rzadko wspominane w mediach społecznościowych, oferujące jednak obfitość widoków i wrażeń. Globalne rekomendacje, mające inspirować podróżników, by zerwali z podążaniem za tłumem i poznawali nowe miejsca, opierają się na danych zgromadzonych przez Avis oraz ocenie „Untrending”, uwzględniającej liczbę hasztagów w mediach społecznościowych.

–Wiele osób bardzo poważnie podchodzi do swoich wakacyjnych planów, poświęca im wiele czasu
i korzysta z wielu źródeł, poszukując odpowiedniego miejsca na wypoczynek, hotelu czy aktywności – nawet jeśli koniec końców znajdą się w tym samym miejscu, które odwiedzali poprzednio.
Avis Untrending to źródło inspiracji dla turystów, którzy chcą spróbować czegoś nowego i wyjść poza to, co jest im znane. Chcemy pokazać naszym użytkownikom, że zaledwie kilka minut jazdy od kierunku, który wybrali, znajduje się wiele ciekawych miejsc do odkrycia - dlatego zachęcamy ich, aby badali świat i odwiedzali miejsca, których wcześniej nawet nie brali pod uwagę – podkreśla Katarzyna Dobrzyńska z firmy Avis.

 

Spraw, by Twój świat stał się bardziej „untrendy” – odwiedź stronę http://untrending.avis.pl/i znajdź zupełnie nowy kierunek wakacyjnego wyjazdu.

----KONIEC---

 

Uwagi dla redaktorów

* Rekomendacje Avis Untrending opierają się na danych Avis dotyczących podróży, przedstawiających najczęściej wybierane kierunki wyjazdów samochodami należącymi do wypożyczalni Avis w 11 krajach, oraz ocenie „Untrending”, analizującej liczbę hasztagów

w mediach społecznościowych.

O Avis:

Avis Car Rental działa od 1946 roku. Jest jedną z najbardziej znanych i największych na świecie marek wypożyczalni samochodów z około 5 500 oddziałami w ponad 165 krajach. Avis szczyci się długą historią innowacji w branży wynajmu samochodów i jest jedną z czołowych marek pod względem lojalności klientów. Avis jest własnością Avis Budget Group, Inc., która działa i licencjonuje swoją markę na całym świecie. Oddział Avis w Polsce funkcjonuje od 1991 roku. Więcej informacji pod adresem: www.avis.pl 

Dodatkowych informacji udziela:

Katarzyna Dobrzyńska   

Avis Polska                                

Tel. (22) 572 65 00                  

E-mail: k.dobrzynska@avis.pl

www.avis.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Weber Shandwick

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »