Firma » Biznes
Polska marka VAYOX wkracza do sklepów Decathlon
Zobacz więcej zdjęć » |
Od teraz produkty VAYOX dostępne są także w sklepach online Decathlon na kilku europejskich rynkach - w Polsce, Rumunii, Holandii, Portugalii i Węgrzech.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Możliwość oferowania naszych produktów dla klientów z różnych zakątków Europy jest dla nas bardzo ważna i ciągle dążymy do dalszego rozwoju. Udana współpraca z Decathlonem to kolejny krok na drodze naszego rozwoju - mówi Bogdan Kowalczyk, właściciel marki VAYOX.
Do oferty sklepów Decathlon trafiło ponad 70 produktów VAYOX - nie zabrakło wśród nich bestsellerów cieszących się dużym uznaniem wśród klientów. Jedną z najchętniej kupowanych kategorii latarek są czołówki, VAYOX oferuje innowacyjne i komfortowe rozwiązanie, takie jak modele sterowane ruchem dłoni, dzięki czemu wygodnie można włączyć i wyłączyć, a także zmienić program świecenia, bez konieczności dotykania urządzenia. Do sklepów Decathlon trafią także produkty z serii Pro Series - stworzonej z myślą o profesjonalistach i osobach szukających sprawdzonej wytrzymałości. Latarki Pro Series wyróżnia hermetycznie zamknięta obudowa, zapewniająca odporność na kurz i wilgoć, a także na upadki z wysokości.
Miłośnicy jednośladów powinni z kolei sprawdzić ofertę lampek rowerowych, które zwiększają widoczność na drodze, dodatkowo część modeli ma funkcję powerbank, co pozwala na naładowanie telefonu w trakcie jazdy. Zapaleni wędkarze znajdą w Decathlonie latarki kempingowe VAYOX, które zapewniają dobre oświetlenie i mogą zostać postawione a dzięki dedykowanym uchwytom z łatwością można je także powiesić. W ofercie znajdują się też lampy owadobójcze o różnej mocy i wymiarach - doskonałe zarówno w domu, jak i na działce czy w firmie.
- Stawiamy na znajdowanie bardziej efektywnych i ergonomicznych rozwiązań, które są odpowiedziami na potrzeby rynku - dzisiaj i w przyszłości - dodaje właściciel marki VAYOX.
Nadesłał:
milena.bizon@touchpr.pl
|
Komentarze (0)