Motoryzacja » Samochody
Polska premiera nowego Volvo S60
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ten najbardziej sportowy model w ofercie Volvo będzie walczył w konkurencyjnym segmencie średniej wielkości sedanów premium. Na rynku debiutują wersje T4 190 KM i T5 250 KM w cenach niższych od 40 do 55 tys. zł w porównaniu do modeli konkurujących marek.
Jeśli premiera to w Volvo Car Warszawa
To kolejna premiera zorganizowana w Volvo Car Warszawa zlokalizowanym w samym centrum miasta. Ten obiekt łączy w sobie funkcje Downtown Store, kawiarni, a także centrum biznesowo-kulturalnego. 11 kwietnia o godzinie 20.00 goście mogli podziwiać najnowszy model S60, który został umieszczony na pierwszym piętrze salonu za pomocą specjalnego podnośnika ustawionego na chodniku przed salonem. Samochód wjechał z podnośnika do salonu przez… okno. Droga do klientów ma być jednak dużo prostsza.
Mocna oferta na wejście
Podczas prezentacji samochodu przedstawiciele marki podkreślali, że trafia on do wymagającego i konkurencyjnego segmentu rynku. Wśród średniej wielkości sedanów marek premium trwa zażarta konkurencja. Model S60 będzie dostępny w wersji First Edition z bogatym wyposażeniem dodatkowym, niewymagającym dopłaty. Podobnie skonfigurowane samochody konkurencji są droższe od 40 do 55 tys. zł.
W specjalnej edycji S60 bez dopłaty otrzymamy m.in. pakiet R-Design, 18 calowe koła, automatyczna skrzynię biegów, skórzaną tapicerkę, nawigację, nagłośnienie High Performance, czujniki parkowania, tempomat, dwustrefową klimatyzację, elektryczną regulację fotela kierowcy i elektrycznie składane lusterka, przygotowanie pod system Android Auto/Apple Car Play, Volvo On Call oraz bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)