Społeczeństwo » Społeczeństwo
Polskie Stowarzyszenie Public Relations patronem „Akademii Urzędnika Samorządowego”
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Akademia" to innowacyjny na polskim rynku program, skierowany do rzeczników prasowych i PR Managerów urzędów samorządowych. Pilotażowo wdrażana jest na Mazowszu, a docelowo obejmie swym zasięgiem 15 pozostałych województw. Jej głównym celem jest zbadanie jakości informacji i komunikacji społecznej urzędów, a także pomoc w ich ewentualnej poprawie. Patronat Polskiego Stowarzyszenia Public Relations potwierdza zapowiedzi WGD PR o rozmachu projektu. Jak mówi Maurycy Seweryn, pomysłodawca „Akademii": Od początku chcieliśmy pokazać, że Akademia Urzędnika Samorządowego to ciekawy i warty uwagi projekt, niosący nową jakość. Patronat instytucjonalny, jaki nad wydarzeniem roztoczyło PSPR znacznie podnosi prestiż „Akademii".
„Akademii" towarzyszy konkurs „Mazowsze nadaje na jednej fali" i plebiscyt „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu". Plebiscyt skierowany jest do dziennikarzy lokalnych i obywatelskich. Po raz pierwszy będą mogli wypowiedzieć się w tej formule na temat współpracy z samorządem i pracy urzędów. Dziennikarze będą mogli wybrać laureatów w sześciu kategoriach: medialny prezydent, medialny burmistrz, medialny starosta, medialny wójt, najlepsza strona www urzędu, rzecznik prasowy roku 2011. Z kolei dla mieszkańców województwa mazowieckiego przygotowano konkurs „Mazowsze nadaje na jednej fali". Dla urzędników natomiast przygotowano cykl szkoleń, podzielonych na dwa bloki: Akademia Rzecznika Prasowego i Akademia Managera Urzędu.
Pierwszym widocznym przejawem działalności „Akademii" jest raport na temat komunikacji społecznej urzędów samorządowych na Mazowszu. Został przygotowany po wykonaniu badania ankietowego wśród rzeczników prasowych urzędów i instytucji województwa mazowieckiego. Odpowiedział przede wszystkim na pytania o to, z jakich źródeł informacji korzystają rzecznicy w swojej pracy, oraz jak je oceniają. Drugim wymiernym efektem raportu jest możliwość zbudowania na jego bazie podstawowej charakterystyki rzecznika. Z raportem WGD PR mogą Państwo zapoznać się pod tym adresem:
http://www.wgd-pr.pl/images/stories/raport%20akademii%20urzednika%20samorzadowego.pdf.
Marta Ekstowicz, PR Manager WGD PR
Warszawska Grupa Doradców Public Relations
www.wgd-pr.pl
E-mail: biuro@wgd-pr.pl
tel. 0 668 01 83 53
Nadesłał:
WGD-PR
|
Komentarze (0)