Technologie » Telekomunikacja

Polycom: wideokonferencje z wykorzystaniem 360-stopniowych, panoramicznych rozwiązań Full HD

Polycom globalny lider w dziedzinie otwartej, standardowej komunikacji i współpracy zunifikowanej (UC&C), zaprezentował pierwsze w branży 360-stopniowe, panoramiczne rozwiązania do współpracy wideo 1080p HD, zaprojektowane specjalnie pod kątem wykorzystania w środowiskach Microsoft® Lync® 2013.

Nowe zunifikowane stacje konferencyjne: Polycom® CX5500 i CX5100 z serii Polycom CX sprawiają, że korzystające z nich osoby mają wrażenie, jakby siedziały przy stole konferencyjnym, bez względu na to, czy znajdują się w tej samej sali, czy w biurach zlokalizowanych w różnych częściach świata. W trakcie konferencji Microsoft 2013 Worldwide Partner Conference Polycom poinformował również, że otrzymał certyfikat Lync 2013 dla wszystkich swoich telefonów z serii Polycom® VVX® Business Media.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

„Strategiczny sojusz, który tworzymy z firmą Microsoft od kilku lat, wciąż jest źródłem innowacyjnych rozwiązań do współpracy” – powiedział A.E. Natarajan, wiceprezes działu Worldwide Engineering w Polycom. – „Nasze rozwiązania projektowane specjalnie pod kątem Lync, w tym nowe wideokonferencje panoramiczne oraz szeroka oferta produktów kompatybilnych z Lync, stanowią atrakcyjną propozycję dla klientów szukających rozwiązań UC&C, które pozwalają współpracować w dowolny sposób, w każdym miejscu i o każdej porze”.

 

Stacja Polycom® CX5500 zapewnia wideo klasy korporacyjnej i funkcje współpracy w systemie, który można podłączyć do portu USB w laptopie, a jednocześnie działa jako konferencyjny telefon SIP, oferując wysoką jakość dźwięku. Charakteryzuje się przy tym wygodą użytkowania. Model CX5100 zapewnia to samo panoramiczne wideo HD użytkownikom, którzy nie potrzebują funkcji autonomicznego telefonu konferencyjnego.

 

Modele CX5500 i CX5100, zoptymalizowanej pod kątem Lync, są następcami zunifikowanej stacji konferencyjnej Polycom® CX5000HD. Tak jak swoi poprzednicy, oferują 360-stopniowy, panoramiczny widok i zapewniają obraz wideo o jakości dwukrotnie wyższej niż HD, dwukrotnie wyższą częstotliwość odtwarzania klatek w celu naturalnego oddawania ruchu, a także technologię Polycom HD Voice, która gwarantuje wysoką jakość dźwięku. Wyposażono je w nowy interfejs, design oraz nakładkę do ochrony prywatności.

 

W organizacjach ze środowiskiem Microsoft Lync nowe zunifikowane stacje konferencyjne usprawniają komunikację i współpracę, oferując:

·         Bardziej produktywne i efektywne spotkania. Stacje Polycom CX5500 lub CX5100 ustawiane są na stołach konferencyjnych – pozwala to na naturalną konwersację i uwzględnia potrzebę jednoczesnej komunikacji pomiędzy osobami znajdującymi się w pokoju (wokół stołu) oraz zdalnymi uczestnikami spotkania. Oba systemy zapewniają płynne wideo 1080p (30 klatek na sekundę) z aktywną identyfikacją mówiącego, automatycznie śledząc przepływ konwersacji i jednocześnie oferują panoramiczny widok sali. Technologia Polycom HD Voice gwarantuje wyjątkowo wysoką jakość dźwięku.

·         Design przyjazny dla użytkownika. Zupełnie nowy interfejs użytkownika oraz design systemu pozwalają łatwo zainicjować połączenie lub dołączyć do konwersacji bezpośrednio ze środowiska Lync – użytkownicy po prostu podłączają stacje CX5500 lub CX5100 do portu USB z działającym programem Lync. Systemów CX5500 i CX5100 można również używać w połączeniu z ogłoszonym niedawno systemem Lync Room, który składa się z ustawianych na środku stołu 360-stopniowych kamer oraz zaprojektowanego pod kątem Lync pokojowego systemu wideo, obejmującego monitory dotykowe oraz kontroler dotykowy.

·         Niższe koszty użytkowania. Stacja Polycom CX5500 działa zarówno jako środowisko do współpracy wideo HD, jak i w pełni funkcjonalny telefon konferencyjny SIP. Takie rozwiązanie znacząco ogranicza koszty. Ponieważ urządzenie jest łatwe w użyciu, aktywacji i konfiguracji, firmy oszczędzają na szkoleniach i kosztach IT.

 

Wprowadzenie nowych rozwiązań, zaprojektowanych specjalnie pod kątem systemu Lync, i ciągłe rozszerzanie oferty produktów Polycom zgodnych z Lync odzwierciedla siłę sojuszu między firmami Polycom i Microsoft. 

 

Polycom poinformował również o uzyskaniu certyfikatu Lync 2013 dla telefonów Polycom® VVX®300, VVX 310, VVX 400 i VVX 410 Business Media Phone. Aktualizacje oprogramowania do telefonów Polycom VVX Business Media Phone (Polycom UC Software wersja 5.0) w środowiskach Lync oferują nowe funkcje, w tym ulepszone zarządzanie połączeniami (np. parkowanie i przenoszenie połączeń) oraz możliwość wyszukiwania kontaktów w książce adresowej. Jak zapowiedziano w marcu, w dalszej części 2013 r. Polycom planuje dostarczyć rozszerzenie programowe platformy Polycom® RealPresence®, które zapewni zgodność operacyjną między Lync 2013 a pełną ofertą standardowych rozwiązań Polycom do współpracy wideo i udostępniania treści.

 

Nowe rozwiązania dołączają do ponad 40 produktów Polycom, które współpracują z systemami Microsoft Lync 2010 lub 2013, m.in.: Polycom® RealPresence® Content Sharing Suite, aplikacja działająca na platformie Polycom® RealPresence®, która pozwala użytkownikom Lync współdzielić treść ze standardowymi urządzeniami do współpracy wideo; Polycom® RealPresence® Collaboration Server, część platformy Polycom RealPresence, która oferuje oprogramowanie do wieloosobowej współpracy z wykorzystaniem wideo i głosu, pokojowe i biurkowe systemy wideo Polycom® RealPresence®, rozwiązania audio – takie jak telefon konferencyjny IP Polycom® SoundPoint®, telefon konferencyjny Polycom® SoundStation® oraz Polycom® SoundStructure® – telefony i rozwiązania wideo Polycom® CX, a także telefony Polycom VVX Business Media Phone.

 

Dostępność

Zunifikowana stacja konferencyjna Polycom® CX5100 ma być dostępna na całym świecie we wrześniu. Zunifikowana stacja konferencyjna Polycom® CX5500 Unified Conference Station (z telefonem SIP) ma być dostępna w czwartym kwartale 2013 r. Oprogramowanie Polycom UC Software 5.0 dla użytkowników Lync ma być dostępne w sierpniu jako bezpłatna aktualizacja dla klientów z umową na obsługę techniczną telefonów VVX Business Media Phone. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 1-800-Polycom albo na stronie www.polycom.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel itbc

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »