Motoryzacja » Samochody
Pomoc assistance dla klientów Idea Fleet
Przedmiotem ubezpieczenia jest organizacja i pokrycie kosztów świadczeń assistance, w sytuacji awarii, szkody komunikacyjnej (m.in. wywrócenie pojazdu, kolizja, włamanie do pojazdu, kradzież) lub innego zdarzenia drogowego. W takiej sytuacji klientowi przysługuje organizacja i pokrycie kosztów pojazdu zastępczego, zgodnie z posiadanym wariantem ubezpieczenia. W ramach wariantu podstawowego New Standard, klient może korzystać z pojazdu zastępczego przez 5 dni, wariant pośredni New Premium, to 10 dni. Najszersza opcja New VIP gwarantuje, w przypadku awarii, czy wypadku drogowego pojazd zastępczy na faktyczny czas naprawy pojazdu, a w sytuacji kradzieży, czy szkody całkowitej, na okres 30 dni.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oferta dedykowana klientom Idea Fleet została przygotowana w taki sposób, aby w jak najbardziej kompleksowy sposób wesprzeć ich w trudnej sytuacji na drodze. Zróżnicowanie pakietów pozwala klientowi wybrać najbardziej optymalny dla siebie okres wynajmu pojazdu zastępczego – mówi Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Dodatkowo w ramach wszystkich trzech wariantów klienci mają dostęp do pakietu świadczeń assistance w postaci: usprawnienia pojazdu na miejscu zdarzenia, holowania, dowozu paliwa, parkowania pojazdu, wynajmu pojazdu zastępczego, transportu kierowcy i pasażerów do miejsca zamieszkania lub docelowego podróży, czy zakwaterowania w hotelu.
Ponadto w ramach pakietu zagwarantowany jest odbiór pojazdu po naprawie, zaliczka na koszty naprawy, złomowanie pojazdu, a także nielimitowany dostęp do infolinii informacyjnej, pomocy administracyjnej, usług tłumaczenia telefonicznego i serwisu concierge.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|
Komentarze (0)