Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało

Pomyśl o przyjemnościach!

Pomyśl o przyjemnościach!
Zobacz więcej zdjęć »
Zwykle nam czegoś brakuje,a skupiając się na rozpamiętywaniu przeszłości czy obawach o przyszłość, tracimy zdolność cieszenia się chwilą obecną. Urinal w swojej kampanii opartej na konkursie konsumenckim oraz działaniach reklamowych i PR przekonuje: Zapomnij o przykrościach,pomyśl o przyjemnościach!

Często choroby, w tym także kłopoty z drogami moczowymi, pogarszają jakość naszego życia powodując, że stale myślimy o problemach i nie potrafimy w pełni oddać się radościom dnia codziennego. A przecież nie warto skupiać się na tym, co nieprzyjemne, skoro dookoła można znaleźć tyle powodów do radości. Marka Urinal® pomaga zapomnieć o przykrościach i pomyśleć o przyjemnościach. W ten sposób, poprzez swoją najnowszą kampanię, promuje beztroski i radosny styl życia. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

3 października wystartował konkurs „Twój beztroski dzień”. Aby wziąć w nim udział, należy uchwycić wesoły moment na fotografii i kupić dowolny produkt Urinal®, a następnie zgłosić swoje zdjęcie na stronie internetowej www.urinal.pl. Najciekawsza praca – ukazująca radość życia, dobry nastrój i samopoczucie, czyli zalety stosowania produktów marki Urinal® – nagrodzona zostanie modnym kobiecym laptopem. Ponadto w każdym tygodniu trwania akcji przyznanych zostanie 10 kart podarunkowych do salonów Empik – łącznie 90 bonów o wartości 100 zł każdy – a na pierwszych 200 zgłoszeń czekają dodatkowo produkty Urinal®. Konkurs potrwa do 4. grudnia br.


Komunikację konkursową wspiera reklama w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w radio i Internecie. Przygotowane w ramach kampanii 30-sekundowe spoty podkreślają, że dzięki preparatom Urinal® można zapomnieć o zmartwieniach i skupić się na tym, co ważne – radości z życia. Muzyka zastosowana w reklamach przypomina beztroskie pogwizdywanie – jest radosna i wywołuje pozytywne emocje – co dodatkowo wspiera strategię komunikacyjną marki.

 

Za organizację konkursu, kreację oraz zakup mediów internetowych odpowiada agencja reklamowa Hypermedia Isobar, zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative, natomiast działania PR przygotowała agencja Open Media.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »