Moda » Odzież
Ponadczasowe trendy w niskich cenach. „Jeansomania” w Factory Annopol i Factory Ursus
Zobacz więcej zdjęć » |
Miłośników jeansu pod każdą postacią, Factory Annopol i Factory Ursus zapraszają na „Jeansomanię”, która odbędzie się w sobotę i niedzielę 26 i 27 kwietnia br. To druga odsłona akcji „Weekendy tematyczne” w warszawskich centrach Factory.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jeansowe spodnie, kurtki, torby, koszule w okazyjnych cenach będzie można nabyć w obu centrach, w salonach marek takich jak Big Star, McArthur, Mustang, Reserved, Tom Tailor i Vero Moda. W sumie do akcji przyłączyło się blisko 20 marek w każdym centrum.
– „Jeansomania” jest drugą akcją z cyklu „Weekendy tematyczne”, organizowaną w warszawskich centrach Factory. W ostatnią sobotę i niedzielę kwietnia zachęcamy klientów do nabycia jeansowej odzieży, która w tych dniach będzie dostępna w okazyjnych cenach, jeszcze niższych niż te regularne. To idealna szansa dla smart shopper’ów, którzy cenią rozsądne i satysfakcjonujące zakupy – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol i Factory Ursus – Serdecznie zapraszamy.
Wykaz marek, których jeansową odzież będzie można nabyć w promocyjnych cenach w ramach „Jeansomanii” w Factory Annopol i Factory Ursus:
Factory Annopol:
- Adventure Sports/Rosignol
- Big Star
- Broadway
- Cropp/House
- Digel
- Leger
- Lee Coper
- Lee Wrangler
- Levi Strauss&Co.
- McArthur
- Mustang
- Reserved Mohito
- Scotfree
- Timberland
- Tom Tailor
- Vero Moda
- Volcano
- Women’s World
Factory Ursus:
- Basta Plus
- Big Star
- Cross Jeans
- Desigual
- Frivol – Lola Points
- Franco Feruzzi
- Gerry Weber
- House
- Lacoste
- Liu Jo
- Levi’s
- LTB/Mustang
- McArthur
- Pepe Jeans
- Reserved
- Tchibo Outlet
- Tom Tailor
- Vero Moda
- Wrangler/Lee
W dniach 26-27 kwietnia br. oba centra Factory w Warszawie będą czynne w godzinach:
Sobota 10:00 – 21:00
Niedziela 10:00 – 20:00
# # #
FACTORY WARSZAWA ANNOPOL
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku. Centrum zostało otwarte w 2013 roku. Znajdują się w nim sklepy i punkty usługowe, m.in.: Ecco, Lee, Mohito, Nike, Ochnik, Tommy Hilfiger, Rossmann, Vero Moda, Smyk, Empik.
Bryła budynku Factory Annopol, przypominająca tradycyjne galerie handlowe, jest nowoczesna i minimalistyczna w formie. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę, zapewniając swobodę aranżacji oraz optymalną ekspozycję produktów. W centrum przewidziano także specjalne przestrzenie na terenie centrum: ForRest, Play Wall, a także plac zabaw dla dzieci.
Więcej informacji o centrum Factory Annopol można uzyskać pod adresem www.annopol.factory.pl oraz https://www.facebook.com/FactoryAnnopol
FACTORY URSUS
Factory Ursus jest pierwszym centrum outletowym na polskim rynku. Zostało otwarte w 2002 roku. Znajduje się w nim 80 salonów polskich i zagranicznych firm takich jak m.in.: Pepe Jeans, Nike, Mango, Calvin Klein, Calzedonia-Intimissimi, Tatuum, Diverse, Atlantic, adidas, House, Ecco, Reserved, Time Trend, Benetton, Paris Optique.
Więcej informacji o centrum Factory Ursus można uzyskać pod adresem www.ursus.factory.pl oraz https://www.facebook.com/FactoryUrsus
Marka FACTORY
FACTORY to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów FACTORY: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 84 500 m2. Centra outlet to nowatorski www.factory.pl
Nadesłał:
ImagoPR
|
Komentarze (0)