Zdrowie » Ciało
Porozmawiajmy o zdrowiu intymnym. Inauguracja projektu „Go Healthy Girl” w Bonarce
Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas inauguracji projektu „Go Healthy Girl" w Bonarce odbędzie się panel dyskusyjny „Czy dbanie o zdrowie jest sexy?" W czasie jego trwania specjaliści z różnych dziedzin zajmą się edukacją krakusek z zakresu zdrowia intymnego kobiet.
W gronie ekspertów zasiądą: stylistka Monika Jurczyk (OSA), Magdalena Mardosz - manager z State Street Bank Polska, współorganizatora akcji, Kamil Perończyk - seksuolog oraz Barbara Forczek - fizjoterapeutka uroginekologiczna. Panel poprowadzi Angelika Pitoń z Gazety Wyborczej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po krótkiej dyskusji zaplanowano wykład Kamila Perończyka o mięśniach dna miednicy „Seksualność, a mięśnie dna miednicy".
- Bardzo się cieszymy, że Bonarka została partnerem projektu „Go Healthy Girl" - mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. - Idea propagowania wiedzy o zdrowiu intymnym jest nam bardzo bliska. Mamy nadzieję, że wydarzenie w centrum skłoni część naszych klientek do profilaktycznych badań czy wizyty w gabinecie ginekologicznym.
„Go Healthy Girl" to kampania edukacyjna, mająca na celu zachęcenie kobiet do regularnych badań ginekologicznych i poszerzenia wiedzy na temat dostępnych metod zapobiegania schorzeniom intymnym. Podczas serii wykładów eksperckich zostaną poruszone tematy związane z profilaktyką zdrowia intymnego, m.in. temat wirusa HPV, raka szyjki macicy, raka piersi, ćwiczenia mięśni dna miednicy i problemów z zajściem w ciążę. Za organizacją i przebiegiem akcji stoi zespół Fundacji Admoveri. W ubiegłorocznych edukacyjnych wykładach wzięło udział ponad 400 kobiet z Krakowa.
- Polki przede wszystkim nie korzystają z profilaktyki. Statystyki są nieubłagane: zgodnie z zaleceniami europejskimi akceptowalny poziom uczestnictwa kobiet w badaniach profilaktycznych raka piersi i raka szyjki macicy wynosi 70 procent. Dla porównania, w Polsce w badaniach profilaktycznych wciąż bierze udział mniej niż 50 procent kobiet. Dlatego tej jesieni zapraszamy na kolejną edycję naszej kampanii, podczas której chcemy zachęcić Polki do znalezienia w swoim kalendarzu miejsca na regularne badania ginekologiczne - tłumaczy Karolina Sztyler, Fundator Fundacji Admoveri, twórczyni inicjatywy Go Healthy Girl.
Kampania „Go Healthy Girl" rozpoczyna się w październiku i potrwa dwa miesiące. Szczegóły dotyczące wydarzeń organizowanych w ramach kampanii wraz z aktualnym harmonogramem dostępne są na fanpage'u akcji @ghgkrakow na Facebooku oraz www.gohealthygirl.com.
Nadesłał:
Lyrmed
|
Komentarze (0)