Firma » Biznes
Port Łódź nagrodzony przez Polską Radę Centrów Handlowych
Zobacz więcej zdjęć » |
W trakcie wieczoru przyznano nagrody dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców i inwestorów zajmujących się retail marketingiem. Kapituła konkursu złożona ze specjalistów branży nieruchomości handlowych oraz ekspertów ds. strategii, komunikacji i marketingu przeanalizowała 46 zgłoszeń, z czego aż 32 stanowiły kampanie marketingowe. Port Łódź okazał się bezkonkurencyjny w kategorii Kampania CSR Roku 2014.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Błyśnij dla bezpieczeństwa” to inicjatywa realizowana przez Port Łódź w okresie październik-grudzień 2013, której nadrzędnym celem było propagowanie zasad bezpiecznego ruchu drogowego wśród najmłodszych oraz ich opiekunów. W związku z tym w centrum został zorganizowany konkurs będący jednym z elementów programu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu „Bezpieczny Port”. Zostały do niego zaproszone dzieci z przedszkoli i klas I-III szkół podstawowych, a ich zadaniem było zaprojektowanie elementu odblaskowego, który zwiększy bezpieczeństwo maluchów na drodze. Zwycięski projekt stał się wzorem do wyprodukowania przez Port Łódź 5000 takich odblasków, które następnie zostały rozdane w placówkach uczestniczących w konkursie.
- To dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Cieszę się, że nasza inicjatywa spodobała się tak szerokiemu gremium ekspertów związanych z branżą handlową. Dowodzi to, że centrum handlowe przestało być już wyłącznie miejscem robienia zakupów, ale może być także partnerem społecznym i angażować się w ważne działania zwiększające świadomość lokalnych społeczności – mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu Portu Łódź. Jeśli dzięki tej akcji przyczyniliśmy się do podniesienia edukacji dzieci w zakresie ich bezpieczeństwa, to warto kontynuować ten kierunek. Wierzę, że tak właśnie jest, dlatego już planujemy kolejne inicjatywy skierowane do najmłodszych, ich rodziców i opiekunów – dodaje.
W konkursie został także nagrodzony inny obiekt należący do Inter IKEA Center Group Poland – Park Handlowy Franowo w Poznaniu w kategorii Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji Roku 2014.
Konkurs PRCH Retail Awards został stworzony w 2010 roku by pokazać kompetencje, umiejętności, know-how oraz innowacyjność i kreatywność prowadzonych projektów oraz kampanii marketingowych. Proces oceny przebiega dwuetapowo, a jego istotnym elementem oceny jest wizja lokalna w ocenianych centrach i sieciach handlowych. Gala wręczenia nagród odbyła się w warszawskim Teatrze Capitol. Udział w niej wzięło ponad 350 kluczowych przedstawicieli branży nieruchomości handlowych.
Nadesłał:
Maria Szwed
|
Komentarze (0)