Firma » Biznes
Port Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotów
Zobacz więcej zdjęć » |
2018 rok to także inwestycje w przestrzeń wewnętrzną galerii oraz kontynuacja zagospodarowania terenów zewnętrznych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
WIĘCEJ POWIERZCHNI HANDLOWEJ
Port Łódź przez ostatni rok powitał w gronie najemców nowe marki, m. in. jedną z największych sieci komórkowych w Polsce T-Mobile, sklep TIK TAK, który powiększył portfolio oferty dedykowanej dzieciom i rodzicom, czy salon DlaSpania, posiadający w swoim asortymencie produkty związane z ergonomią zdrowego snu. Wielką metamorfozę przeszły dwa sklepy należące do sieci LPP - House oraz Cropp. Wcześniej sklepy obu marek były połączone w jednej lokalizacji, teraz zyskały nie tylko nowy wygląd ale też każdy z nich - samodzielną lokalizację. Obecnie w ofercie Portu Łódź znajdują się wszystkie marki należące do LPP – poza House i Cropp są to Reserved, Mohito i Sinsay. Generalny remont przeszedł także salon Home&You. Sklep zyskał nowy design i znacznie większą powierzchnię sprzedażową. W Centrum pojawił się fitness klub FitFabric, natomiast w strefie restauracyjnej swój punkt otworzyła Republika Burgera - pierwsza restauracja tej sieci w Łodzi. Łącznie w 2018 roku Port Łódź wynajął ok. 2 000 mkw. powierzchni handlowej.
- W minionym roku wszystkie centra handlowe musiały stanąć przed wyzwaniem ograniczenia handlu w niedziele, wprowadzonym zgodnie z obowiązującą ustawą. Wszyscy musieliśmy się odnaleźć w nowej sytuacji. Oczywiście w związku z zakazem handlu i zamknięciem sklepów w dwie niedziele w miesiącu odnotowaliśmy spadek odwiedzalności o kilka procent, ale naszym sukcesem jest fakt jednoczesnego zwiększenia obrotów Centrum o 2 % w skali roku- mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.
NOWE INWESTYCJE
Port Łódź oddał do użytkowania Klientom nową Strefę Odpoczynku, w której znaleźć można siedem dużych siedzisk w kształcie fal. Charakteru i nastrojowości temu miejscu dodaje oświetlenie, które swoim kształtem także nawiązuje do nazwy łódzkiego centrum handlowego i przypomina rozbujane morze. Dodatkowo w Strefie Odpoczynku przygotowano specjalne punkty, w których można naładować telefon. Z myślą o Klientach na terenie Portu Łódź uruchomiona została także bezpłatna profesjonalna strefa coworkingowa o powierzchni 240 mkw. W coworkingu znajdują się m. in. designerskie meble dedykowane do biur oraz dwie sale konferencyjne. Łódzkie Centrum nie zapomniało oczywiście o najmłodszych. Najnowsza inwestycja Portu Łódź z myślą o maluchach to bezpłatny plac zabaw, zlokalizowany w dogodnym miejscu w pobliżu Atrium, o powierzchni 320 mkw. Nawierzchnia placu została wykonana ze specjalnych materiałów, jest antypoślizgowa i bezpieczna dla bawiących się tu dzieci.
Rok 2018 to kontynuacja zagospodarowywania terenów zewnętrznych wokół Centrum i inwestycje w obiekty rekreacyjne. Z myślą o miłośnikach sportu i osobach, które lubią aktywnie spędzać czas, Port Łódź udostępnił boisko do gry w koszykówkę oraz strefę do rozgrywek w tenisa stołowego. Wcześniej do użytkowania oddane zostały również boisko do gry w siatkówkę plażową, plenerowa siłownia oraz profesjonalna strefa treningowa dla psów.
…I NOWE USŁUGI
Miniony rok to także nowe usługi wdrożone z myślą o komforcie Klientów. W Porcie Łódź zaczęła funkcjonować wirtualna Karta Stałego Klienta dostępna w bezpłatnej aplikacji goodie. Daje ona stały dostęp do informacji o najnowszych wydarzeniach odbywających się w Centrum, spersonalizowanych promocjach i rabatach. Obok Karty Stałego Klienta w Porcie Łódź zakupić można także Kartę Podarunkową na określoną przez siebie kwotę.
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)