Firma » Biznes
Port Łódź z dobrym wynikiem w 2017 roku
Zobacz więcej zdjęć » |
Najnowszy raport JLL – „Rynek handlowy w Polsce” (styczeń 2018) potwierdził utrzymujące się w minionym roku wysokie zainteresowanie światowych marek polskim rynkiem handlowym. Zagraniczne sieci dostrzegają rosnącą siłę nabywczą klientów, a największe i nowoczesne centra handlowe są dla inwestorów coraz bardziej atrakcyjne pod względem najmu. Port Łódź, należący do IKEA Centres, zamknął ubiegły rok z nowymi światowymi i polskimi brandami. Oferta łódzkiego centrum handlowego powiększyła się m. in. o skandynawską sieć JYSK - wiodącą światową markę oferującą artykuły wyposażenia wnętrz oraz akcesoria dekoracyjne do domu i ogrodu. Port Łódź w ubiegłym roku zyskał popularne marki odzieżowe takie jak Medicine czy Wólczanka. Do portfolio Centrum weszła także najstarsza polska marka jubilerska W.KRUK. oraz kolejni usługodawcy z sektora telekomunikacji – Virgin Mobile i Telakces.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Powiększyła się również oferta gastronomiczna Portu Łódź. W 2017 roku IKEA Centres podpisała umowy na wynajem powierzchni handlowej w Porcie Łódź z restauracją Olimp - największą i najszybciej rozwijającą się siecią typu fast casual dining w Polsce, siecią franczyzową WASABI SUSHI oraz z kawiarnio – piekarnią Kęsy.
Łódzkie centrum handlowe postawiło w ubiegłym roku na dalsze zagospodarowanie swoich terenów zewnętrznych i inwestycję w rozwój stref rekreacyjnych. Obok plenerowej siłowni, z myślą o lokalnej społeczności pojawiły się boisko do gry w siatkówkę plażową oraz profesjonalna strefa treningowa dla psów.
Port Łódź jest jednym z największych w Polsce obiektów handlowo-usługowo- rekreacyjnych. Centrum posiada 103 tysiące mkw. powierzchni, w tym: 7 tysięcy mkw. pięknego patio ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci oraz 33 tysiące mkw. sklepu IKEA – drugiego co do wielkości takiego formatu w Polsce.
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)