Dom » Budownictwo

Posnania - miejsce inne niż wszystkie

Posnania - miejsce inne niż wszystkie
Zobacz więcej zdjęć »
Ponad 100 tys. m2 powierzchni, 220 butików, kino, siłownia, 40 lokali gastronomicznych i tyle samo sklepów średnio- i wielkopowierzchniowych.

Posnania to największe, multifunkcyjne centrum regionalne w Wielkopolsce i jedno z największych w Europie. Swoim zasięgiem obejmuje blisko milion mieszkańców. Ogromne wrażenie robi nie tylko potężna, minimalistyczna bryła, ale także najwyższej jakości materiały wykończeniowe, wśród których znalazł się sufit dźwiękochłonny ROCKFON® Mono® Acoustic.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Posnania oferuje klientom połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami. Są także marki fast fashion i oferta rodzimych projektantów. W specjalnie zaprojektowanej strefie premium znaleźć można dwadzieścia luksusowych marek oferujących ubrania, akcesoria i biżuterię. Tego rodzaju produkty wymagają nietuzinkowej oprawy.

 - Budynek jest ​minimalistyczny w wyrazie i bardzo powściągliwy w formie, a jakość użytych materiałów wykończeniowych dyskretnie podkreśla jego charakter - mówi architekt Jakub Adamiak, koordynator projektu architektonicznego w firmie Eiffage, generalnego wykonawcy. - Wnętrza o bardzo zredukowanej palecie barw, emanują spokojem i stanowią doskonałe tło dla eleganckich i przestronnych lokali. Jakość materiałów wykończeniowych plasuje Posnanię w ścisłej czołówce poznańskich centrów handlowych - dodaje architekt.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że Posnania jest jedną z pierwszych galerii handlowych w kraju, w których kompleksowo opracowano plan badań akustycznych i wdrożono szereg zaleceń. - Akustyka obiektu, mimo że niewidoczna dla użytkownika, ma bardzo duże znaczenie dla jego komfortu. Kolory, kształty, zapachy i  środowisko akustyczne wspólne tworzą przyjazną atmosferę, w którym klient chce robić zakupy, a więc i wydawać pieniądze - mówi Jakub Adamiak. By stworzyć odpowiedni klimat akustyczny, w centrum zastosowano system ROCKFON Mono Acoustic na powierzchni ponad 6.000 m2

- Zdecydowaliśmy się na sufit ROCKFON Mono Acoustic ze względu na jego estetyczne i minimalistyczne wykończenie, które idealnie wpisywało się w projekt oraz bardzo wysokie parametry akustyczne - parametr α w. Duże znaczenie miała również możliwość aplikacji na już wykonany sufit - podkreśla Jakub Adamiak.

System ROCKFON Mono Acoustic montowany był na płytę gipsowo-kartonową na parterze galerii.

 - Taki sposób montażu gwarantuje dużą stabilność, ułatwia kształtowanie powierzchni i instalowanie w suficie klimatyzatorów, oświetlenia czy włazów rewizyjnych - mówi Sławomir Lehmann z firmy Suf-System. - Sufit spełnia wyśrubowane wymagania techniczne i charakteryzuje się najwyższą klasą pochłaniania dźwięku (klasa A). Jest przy tym dyskretny, gładki i śnieżnobiały. Stanowi więc idealną podstawę do aranżacji wnętrza - uzupełnia.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.rockfon.pl    



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

NiebieskiOcean

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »