Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Powrót do szkoły z nagrodą od Centrum Janki
Zobacz więcej zdjęć » |
Na klientów Centrum Janki czeka zabawa „Jak do szkoły, to z nagrodą”, w której do wygrania będą nagrody za celny rzut gąbką do tablicy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najnowsza akcja Centrum Janki ma na celu nagrodzenie klientów upominkami w podziękowaniu za zakupy dokonywane w Centrum, a także osłodzenie najmłodszym początku roku szkolnego. Aby powalczyć o nagrody, wystarczy zrobić zakupy za minimum 20 złotych w sklepach znajdujących się na terenie galerii (bez hipermarketu), tego samego dnia zarejestrować paragon w Punkcie Obsługi Akcji, a następnie spróbować swojego szczęścia w rzucie gąbką do tablicy. Jeden paragon to jedna szansa na oddanie rzutu, za wyjątkiem zakupów dokonywanych w następujących sklepach, które podwajają liczbę szans – 4F, A. BLIKLE, Bon Apetito, CALZEDONIA, Camaieu, CROPP, DENIQUE, DUKA, ETAM, ETNO CAFE, GAFAS, Go Sport, HOUSE, ING BANK, INMEDIO, INTIMISSIMI, MENNICA, New Yorker, Nubalo, Pandora, Patchwork, Pizza Hut, PUCCINI, Regatta, RESERVED, Rossmann, SINSAY, Smyk, STARA MYDLARNIA, Starbucks, Sunloox, Swiss, Świat Książki, Świat Złota, TK MAXX, Toys Box, Wojas oraz YES.
Celny rzut zostanie nagrodzony wybranym przez uczestnika prezentem. W puli nagród m.in. karty podarunkowe, kupony rabatowe czy gadżety idealne do szkoły. Jeśli uczestnik nie trafi w wybrany cel, otrzyma nagrodę pocieszenia (wydawana do wyczerpania zapasów).
„Centrum Janki to miejsce, w którym zawsze coś się dzieje. Regularnie organizujemy wydarzenia, aby zapewnić jak najwięcej okazji do ciekawego spędzania wolnego czasu przez mieszkańców Warszawy i okolic. Tym razem, w dniach 6-8 września udowodnimy, że powrót do szkoły może być przyjemny. A to wszystko za sprawą akcji ‘Jak do szkoły, to z nagrodą’ oraz upominków, które czekają na najmłodszych klientów Centrum Janki” – mówi Anna Walerych, dyrektor Centrum Janki.
Regulamin akcji jest dostępny w Punkcie Obsługi Akcji.
Dodatkowe informacje:
Centrum Janki
Główni operatorzy Centrum Janki to Leroy Merlin, Saturn oraz hipermarket Auchan. Ofertę handlową centrum uzupełnia 76 butików i sklepów średnio powierzchniowych, w tym takie marki jak: City Sport, H&M, KappAhl, Kazar, Reserved czy Sephora. Centrum Janki może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają: mulitiplex CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court z 11 restauracjami. Centrum Janki to miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom niepełnosprawnym.
Całkowita powierzchnia użytkowa Centrum Janki to ponad 83.000m2.
Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki Sp. z o.o., zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund, Global City RE Poland Sp. z o.o., Leroy Merlin Inwestycje Sp. z o.o. oraz Taima Investments Sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.
www.chjanki.pl
CROMWELL Property Group
Cromwell Property Group to australijski fundusz REIT (Australian Real Estate Investment Trust) notowany na australijskiej giełdzie papierów wartościowych (ASX), który zarządza aktywami o łącznej wartości 6,7 mld EUR na terenie Australii, Nowej Zelandii i Europy.
Cromwell oferuje globalną i obejmującą komplet usług platformę zarządzania inwestycyjnego wraz z w pełni zintegrowanym potencjałem nieruchomościowym oraz bezpośrednim zarządzaniem aktywami.
Na terenie Europy Cromwell zarządza w ramach swoich funduszy i mandatów w Europie aktywami nieruchomościowymi i zdolnościami inwestycyjnymi o wartości 3,3 mld EUR. W portfelu aktywów Cromwell znajduje się ok. 270 nieruchomości i 2900 najemców.
Cromwell w 21 biurach w 13 krajach europejskich zatrudnia ponad 180 osób, które zapewniają fachową wiedzę w zakresie nieruchomości.
www.cromwellpropertygroup.com
APSYS Polska
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne.
APSYS Polska zarządza obecnie 1 000 000 mkw GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)