Technologie » Internet
Powstał pierwszy profesjonalny poradnik tworzenia stron docelowych dla sektora MSP
Brak posiadania landing page’u to nie jedyny problem polskiego sektora MSP, jak wskazują specjaliści ReachLocal Poland Franchise. Drugim wyraźnym są poważne uchybienia w tworzeniu stron głównych. Wśród często popełnianych błędów w tworzeniu serwisów www przez polskie firmy i instytucje można wymienić: źle opracowane systemy wyszukiwania plików, czy też brak aktualnych informacji o produktach i usługach świadczonych przez przedsiębiorstwa. Widać również wyraźny problem z tekstami umieszczonymi na stronie, które często posiadają zbyt wiele błędów ortograficznych oraz z brakiem dostępu do strony przez urządzenia mobilne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niedostateczna dbałość o detale w trakcie tworzenia stron internetowych oraz nikłe zainteresowanie założeniem landing page’u, to główne błędy firm z sektora MSP, które potrafią znacznie obniżyć współczynnik kontaktów z firmą po odwiedzeniu danej strony. Dla zwykłej strony startowej wynosi on zazwyczaj 1-3 proc.- tzn. na 100 użytkowników, którzy wchodzą na stronę, tylko 1 do 3 skontaktuje się z firmą. A przy zastosowaniu strony docelowej współczynnik ten rośnie do kilkudziesięciu procent.
- Warto zatem inwestować w strony docelowe, bo dzięki nim zyskujemy faktyczny wzrost zainteresowania produktami i usługami oferowanymi przez daną firmę. Przekłada się to tym samym bezpośrednio na zyski z działalności – mówi Jarosław Mutwil, Country Manager w ReachLocal Poland Franchise.
Właściwie stworzony landing page pozwala zwiększyć częstotliwość kontaktów potencjalnych klientów z firmą aż o 600 proc***., w porównaniu do kierowania internautów na stronę główną. Jednak aby te wyniki były możliwe do osiągnięcia, należy pamiętać o głównych zasadach tworzenia skutecznych stron docelowych, które zostały zawarte w 10 poradach przygotowanych przez ReachLocal Poland Franchise.
- Zastosowanie tych 10 wskazówek zdecydowanie pomoże firmom z sektora MSP wypromować swoje produkty lub usługi w oczach internautów. Możemy tak stwierdzić, ponieważ zastosowanie tych 10 ulepszeń na stronach naszych klientów zwiększały liczbę kontaktów telefonicznych z firmą o ponad 67 proc. (przykład Snap Fitness), czy też o prawie 87 proc. (Western Landscape Supplies) – podsumowuje Jarosław Mutwil.
*Wedlug analizy ReachLocal Poland Franchise
**Dane z raportu strategicznego 2011 IAB Polska
***Badanie własne ReachLocal Poland Franchise
###
O ReachLocal, Inc.
ReachLocal to wiodąca globalna agencja marketingu internetowego, zatrudniająca ponad 1700 pracowników w 68 biurach na całym świecie. Misją ReachLocal Inc. jest pomoc małym i średnim przedsiębiorstwom (MSP) w zdobywaniu i utrzymywaniu klientów za pośrednictwem Internetu. ReachLocal proponuje kompleksowy pakiet rozwiązań związanych z marketingiem internetowym, w tym rozwiązania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach (ReachSearch™), obecności w sieci (ReachCast™), reklamy bannerowej (ReachDisplay™), analizy marketingu internetowego (TotalTrack®) i obsługi chatów (TotalLiveChat™). ReachLocal dociera ze swoimi usługami do małych i średnich firm dzięki połączeniu opatentowanej platformy technologicznej i sprzedaży bezpośredniej prowadzonej przez konsultantów ds. marketingu internetowego oraz przez wybranych zewnętrznych sprzedawców i agencje. ReachLocal jest globalnym partnerem Google AdWords oraz partnerem m.in. Yahoo! i Facebook. Główną siedzibą ReachLocal jest Woodland Hills
w Kalifornii (USA). Oddziały firmy znajdują się w Ameryce Północnej, Australii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii i Japonii. Firma ReachLocal za pośrednictwem partnera franczyzowego uruchomiła niedawno oddział w Czechach, Słowacji oraz w Polsce, a wkrótce uruchomi oddziały na Węgrzech i w Rosji. Agencja jest notowana na parkiecie NASDAQ: RLOC.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.reachlocal.com
O ReachLocal Poland Franchise Sp. z o.o.
ReachLocal Poland Franchise jest polskim przedstawicielstwem dostawcy internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm.
Polski oddział ReachLocal, założony w czerwcu 2012 roku w Katowicach, powstał na podstawie umowy franczyzowej. ReachLocal Poland Franchise oferuje rozwiązania biznesowe i usługi dostosowane do potrzeb i budżetów lokalnych przedsiębiorstw. Kładzie w swojej ofercie nacisk na optymalizację kosztów oraz rozbudowaną możliwość śledzenia zwrotu z inwestycji w każdą kampanię.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.reachlocalpoland.pl
Nadesłał:
ImagoPR
|
Komentarze (0)