Moda » Odzież

Poznaj historię marki Stoprocent

Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w polskim hip-hopie. Stanowi idealny przykład na to, że nawet będąc amatorem, ale mając w sobie wiarę i pasję, można osiągnąć sukces. Oto historia marki w pigułce.

Fani kultury hip-hopowej kojarzą dziś markę Stoprocent z ubraniami i z muzyką. Na tych dwóch obszarach działa ona najprężniej. W każdej z dziedzin jej twórcy dają z siebie maxa, stąd też sama nazwa firmy, która wzięła się właśnie ze stuprocentowego zaangażowania w wyznaczone cele. Tak było od samego początku, czyli od 1999 roku, kiedy to marka weszła na rynek, początkowo nie spodziewając się większego sukcesu, ale jako bardzo skromna firma cały czas w niego wierzyła. Nikt nie zbaczał na fakt, że wówczas w Polsce niezbyt modna była produkcja typowo hip-hopowych ciuchów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Ciekawe projekty i coraz większa rozpoznawalność marki, uzależniona także od współpracy z wieloma znanymi przedstawicielami polskiej sceny hip-hopowej, zaowocowała powstaniem jednego z pierwszych na naszym rynku brandów poświęconych wyłącznie płci pięknej. Endorfina, bo tak się nazywa żeński odział Stoprocent został utworzony dokładnie w 2005 roku i jak mówi sama marka, został zaadresowany przede wszystkim do tancerek, ale także do innych dziewczyn, które cenią sobie luźny i elitarny styl. Słowo elitarny w przypadku marki Stoprocent to bowiem jedno z najodpowiedniejszych określeń. Dziś możemy bowiem mówić o jej rozpoznawalności nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami.


Stoprocent od zawsze było ambitne i w 2009 roku postanowiło tworzyć nie tylko klasowe kurtki zimowe, bluzy, spodnie, t-shirty w ulicznym stylu, ale także wejść na rynek muzyczny jako jeden z wydawców. Pierwszym albumem wydanym przez markę był krążek Soboty, zatytułowany „Sobotaż". Można śmiało śmiało stwierdzić, że i to wejście na nowe wody marki Stoprocent okazało się nader udane, ponieważ album „Sobotaż" okazał się prawdziwym hitem.


Dziś wśród osób interesujących się miejską kulturą, trudno znaleźć kogoś, kto nie wiedziałby nic na temat marki Stoprocent, jej ubrań czy muzyki. Marka wspiera wielu liczących się artystów, a także przedstawicieli świata sportu. Do grona osób, które z nią współpracowali możemy zaliczyć chociażby Peję czy Tedego, którzy jak wiadomo sami posiadają własne marki odzieżowe. To świadczy o wysokiej pozycji i to w stu procentach sprawdzona informacja.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Majkel007

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »