Technologie » Internet
Pozycjonowanie. Copywriterzy znowu mają wzięcie.
John Mueller z firmy Google opublikował na Twitterze że rocznie dokonywanych jest nawet 100 modyfikacji algorytmów, a jego kolega z pracy Matt Cutts podał do wiadomości, że Page Rank nie jest już istotny a ostatnia jego aktualizacja miała miejsce dwa lata temu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zmiany w algorytmach zachodzą coraz szybciej i już sami profesjonalni webmasterzy zaczynają się w tym gubić. Mimo wszystko pracować nad wysokimi pozycjami witryn internetowych trzeba. Pozycjonowanie stron coraz częściej zaczyna spoczywać na barkach copywriterów. Nie chodzi tu oczywiście o twórców byle jakiej jakości precli ale o profesjonalnie napisane treści pod użytkowników, a nie pod wyszukiwarki.
Dlaczego jest to tak ważne przy pozycjonowaniu?
Algorytmy wyszukiwarek są już na tyle rozbudowane, że radzą sobie z odmianami, synonimami i podobnymi zapytaniami. Podczas optymalizacji strony należy wykorzystywać odpowiednio powiązane frazy i synonimy. Naturalność tekstu jest bardzo ważna gdyż nadużywanie fraz i wciskanie ich gdzie popadnie, żeby zmylić wyszukiwarkę jest techniką zakazaną i można dostać bana od Google. Dlatego dobrze jest tworzyć dłuższe i rozbudowane treści.
Firmy, które zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych (blogów, sklepów, wizytówek) chętnie nawiązują stałe współprace z profesjonalnymi copywriterami, gdyż model podnoszenia rangi strony oparty na artykułach SEO jest wciąż skuteczny, a przede wszystkim bezpieczny pod warunkiem, że artykuły pisze ktoś, kto się na zagadnieniu, jakim jest pozycjonowanie, dobrze zna i świetnie posługuje się językiem pisanym.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
veretron
|
Komentarze (3)
No nie da się ukryć, ze copywriterzy są przydatni przy pozycjonowaniu stron. Warto więc wybrać dobrą firmę, która posiada specjalistów w tej branży;) Może http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-namyslow.html z Namysłowa?
Zgadzam się. Pozostaje jeszcze naturalne i zaplanowane generowanie wejść poprzez takie serwisy jak demotywatory i facebook a także pozycjonowanie poprzez odpowiednie nadawane nazwy grafik na stronach. Ale tak można robić z blogami, dlatego praktycznie każda firma powinna jednocześnie prowadzić bloga lub publikować właśnie wspomniane wysokiej jakości treści podlinkowane.
w tej chwili algrotym tak zmienili że pozycjonowanie haseł ogólnych (nazw własnych) jest w zasadzie nie możliwe. Dodatkoweo google faworyzuje strony nie komercyjne, wielkie katalogi, duże serwisy ktore sa wysoko i których sie nie przeskoczy. Pozostaja do pozycjonowania jedynie hasła niszowe.