Firma » Praca

Pracodawca pomaga zajączkowi

Zbliżające się święta wielkanocne to dobry czas, aby zadbać o zadowolenie zatrudnionych osób wręczając im odpowiednie upominki. Z analiz Sodexo wynika, że 40 proc. pracowników chciałoby taki prezent otrzymać odpowiednio wcześniej – najlepiej miesiąc przed świętami.

Bez wątpienia w okresie przedświątecznym wydajemy więcej - najczęściej na produkty spożywcze oraz drobne prezenty dla bliskich, wręczane z okazji Wielkanocy. Bez względu na to, gdzie i w jakiej formie decydujemy się spędzać święta, wydatki z nimi związane mają dla nas duże znaczenie. Jak pokazują dane z badania „Szef pomaga zajączkowi", zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Sodexo, zdecydowana większość pracowników (90 proc.) przyznaje, że podczas świątecznych zakupów dużą uwagę zwraca na wszelkiego rodzaju zniżki i rabaty i chętnie z nich korzysta.

Upominek na miesiąc przed świętami

W wielu firmach tradycją staje się organizowanie świątecznych spotkań - tzw. „jajeczek" - oraz wręczenie pracownikom różnego rodzaju prezentów. Najczęściej są to paczki żywnościowe, ale też bony czy karty podarunkowe. Niemniej warto tego rodzaju działania planować odpowiednio wcześniej, ponieważ, jak pokazuje badanie Sodexo, prawie 40 proc. zatrudnionych oczekuje, aby pracodawca, jeśli już zdecyduje się na wręczenie prezentu, pomyślał o nim co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem.

Inną ważną rzeczą jest dopasowanie prezentu do potrzeb i oczekiwań pracownika, bo nietrafiony upominek może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego - zamiast radości - rozczarowanie, a zamiast zapału do pracy - zniechęcenie. Bezpiecznym rozwiązaniem są karty i kupony podarunkowe - nie tylko umożliwiają spełnienie potrzeb każdego obdarowanego, ale pozwalają też skorzystać z wielu promocji i atrakcyjnych ofert specjalnych. 

Święta to idealny moment na integrację zespołu oraz pokazanie pracownikom, jak bardzo są dla firmy cenni i ważni. Większość zatrudnionych docenia otrzymywane od pracodawcy upominki z okazji świąt. Natomiast jeśli okaże się, że dodatkowo spełnia on oczekiwania i trafia w potrzeby obdarowanego, mamy gotowy przepis na zmotywowanego pracownika  - podkreśla Małgorzata Kroh, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marzena Jaworska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »