Społeczeństwo » Społeczeństwo
Pracownicy Bluerank pomagają w dobrym tonie
Stowarzyszenie ORaToR organizuje akcję ,,Pomaganie w dobrym tonie”, która wspiera dzieci z wadami słuchu i mowy. Pomoc zaoferowali również pracownicy łódzkiej agencji SEM Bluerank.
Celem akcji jest dofinansowanie rocznej terapii słuchu i mowy dla 130 dzieci będących pod opieką Stowarzyszenia ORaToR. Polega ona na zbiórce starych, zużytych telefonów komórkowych, które zostaną wymienione na pieniądze przeznaczone na organizację różnych zajęć dla dzieci korzystających z terapii i rehabilitacji w ośrodku ORaToR. Akcja trwa do końca lipca 2014 roku w siedzibach firm, szkół oraz innych instytucji z całego kraju. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia jest firma Greenfone, zajmująca się recyklingiem telefonów komórkowych. Oddane telefony powinny posiadać baterię, niepękniętą szybkę i być w jednym kawałku. Za 10 zebranych telefonów można zakupić jedną pomoc dydaktyczną do zajęć, a 40 pozwoli już na zorganizowanie jednej godziny terapii. W siedzibie Bluerank pojawił się pojemnik, do którego pracownicy już wrzucają stare telefony, dzięki którym dofinansujemy terapie słuchu i mowy.
Stowarzyszenie ORaToR od ponad 20 lat pomaga rodzicom dzieci z wadą słuchu i zaburzeniami mowy organizując terapię, dzięki której dzieci mają szansę wieść normalne życie. Aż 96% podopiecznych Stowarzyszenia ORaToR pracuje na otwartym rynku pracy, a 94% uczy się w ogólnodostępnych przedszkolach i szkołach. Wszystko to stało się możliwe dzięki pomocy wyszkolonych nauczycieli, terapeutów słuchu i mowy, lekarzy, pielęgniarek, audiologów i protetyków słuchu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej informacji:
www.bluerank.pl
http://wdobrymtonie.org.pl/
http://orator.org.pl/
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Marta Ostrowska
|
|
Komentarze (0)