Firma » Reklama

Prasa erotyczna – tytuły pod specjalnym nadzorem

Prasa erotyczna – tytuły pod specjalnym nadzorem
Zobacz więcej zdjęć »
Kolporter w części sieci saloników wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na regałach z prasą erotyczną – tzw. maskownice. Ekspozycja tego typu tytułów podlega określonym zasadom.

Maskownica to nic innego, jak szeroka listwa z napisem „TYLKO DLA DOROSŁYCH”. – Spełnia ona podwójną rolę: dodatkowo zasłania półkę z prasą dla dorosłych, a jednocześnie lepiej informuje klientów, gdzie znajdują się produkty o interesującej ich tematyce – wyjaśnia Sylwia Pniewska, doradca ds. promocji w Pionie Administracji Wydawnictw Kolportera. – Maskownica jest też elementem graficznym i poprawia estetykę punktu sprzedaży – dodaje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Według art. 202 § 1 Kodeksu karnego „Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że może to narzucić ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku”. Jak więc odpowiedzialnie eksponować czasopisma dla dorosłych? W sieci saloników Kolportera tę kwestię reguluje instrukcja dla sprzedawców. Zgodnie z nią sprzedawca zobowiązany jest układać prasę o charakterze erotycznym (pod nieobecność klientów) zawsze na wysokim regale prasowym pt. „Mężczyzna”, zaczynając układanie od najwyższej półki. Prasa o charakterze erotycznym powinna być ułożona na półkach powyżej 170 cm (powyżej poziomu wzroku). Sprzedawca nie może sprzedawać osobom niepełnoletnim (poniżej 18. roku życia) prasy i filmów o charakterze erotycznym. Zobowiązany jest również do sprawdzenia dokumentu tożsamości osób, które wydają mu się nieletnie,  a dokonują zakupu czasopism i filmów erotycznych.

– U mnie nie zdarzyło się, aby osoba niepełnoletnia próbowała kupić czasopismo dla dorosłych – mówi Anna Kwiatkowska, sprzedająca prasę w Golubiu-Dobrzynie. – Ale generalnie w moim saloniku te tytuły cieszą się sporym zainteresowaniem. Najchętniej kupowane są magazyny z dołączonymi do nich filmami DVD.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »