Technologie » Internet

Premiera aplikacji MyOla

Polki korzystają ze smartfonów nawet 4 godziny dziennie - wynika z najnowszego raportu Fundacji Sukces Pisany Szminką. Jednak prawie 90 proc. z nich nie zna narzędzi do pokonywania własnych lęków, problemów i zmartwień, a aż 1/3 ma z tym problem.

 Aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnych kobiet w cyfrowym świecie Sukces Pisany Szminką we współpracy z Coca-Cola, stworzył pierwszą w Polsce, unikalną aplikację MyOla - #JestemTuDlaCiebie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Polka w dzisiejszych czasach w internecie szuka rozwiązań dla codziennych problemów życia prywatnego i zawodowego. Dzięki smartfonowi jest stale w kontakcie ze światem, niezależnie, gdzie przebywa i co robi w danej chwili.

 

Życie Polek w smartfonie

 

Według najnowszego raportu Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką prawie 60 proc. kobiet spędza do 4 godziny dziennie „w telefonie”, aż jedna czwarta sprawdza go co chwilę, a prawie trzy czwarte co pół godziny. Prawie 70 proc. używa smartfona najczęściej w celu utrzymania kontaktu z rodziną i przyjaciółmi, a 30 proc. relacji zawodowych. Polki aktywnie korzystają z aplikacji mediów społecznościowych - króluje Facebook (77 proc.), niewiele ustępuje mu Messenger (76,3 proc.), a na dalszych miejscach są Instagram (54,9 proc.) i WhatsApp (40 proc.).

 

Ankietowane przez Fundację wskazały też, gdzie głównie używają smartfonów: 68,8 proc. robi to głównie w domu, 36,3 proc. w podróży, 38,7 proc, w pracy. 41 proc. Polek używa smartfona w wolnym czasie.

 

Kobiety w Polsce coraz częściej używają aplikacji w życiu codziennym: prawie 64 proc. robi dzięki nim zakupy, aż 93,6 proc. korzysta z nawigacji w telefonie, 91 proc. czyta wiadomości na portalach, 75 proc. słucha przez nie muzyki. Okazuje się też, że coraz więcej Polek wykorzystuje smartfony do samokształcenia i właśnie w celach edukacyjnych pobierają różne aplikacje, audiobooki i podcasty.

 

Sukces Pisany Szminką postanowił wykorzystać nawyki częstego i coraz bardziej świadomego korzystania przez kobiety z telefonów i stworzył pierwszą na rynku polskim aplikację, która niezależnie od miejsca i czasu pomoże im rozwijać się osobiście i zawodowo. Aplikacja ta nazywa się MyOla i jest nie tylko motywatorem, przyjaciółką i doradcą, ale też odpowiednio do nastroju i potrzeb w danej chwili zapewni relaks oraz nieco rozrywki.

 

Komu i dlaczego MyOla jest potrzebna?

 

Na to pytanie odpowiadają wyniki ankiety przeprowadzonej przez Fundację. 88,7 proc. Polek wskazało, że nie zna narzędzi do pokonywania własnych lęków, problemów i zmartwień, a aż 1/3 ma z tym problem. Dodatkowo 60 proc. Polek wskazało, że zwyczajnie nie ma dostępu do narzędzi online wzmacniających pewność siebie i autentyczność.

 

Aplikacja MyOla jest narzędziem niosącym wsparcie i dającym przydatną wiedzę nie tylko kobietom, ale też mężczyznom. Dziś pędzimy wszyscy, a każdy z nas marzy o tym, by świadomie budować swoje szczęście i właśnie MyOla, która powstała z serca, na bazie wieloletniego doświadczenia cudownych ekspertów, ma misję, by pomóc nam w tej budowie. Budowie lepszego życia i większego zadowolenia. – mówi Olga Kozierowska, prezes Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i pomysłodawczyni aplikacji MyOla.

 

W czym pomoże MyOla? Co znajdziemy aplikacji?

 

Hasło przewodnie aplikacji - #JestemTuDlaCiebie - nie wzięło się znikąd. Po kliknięciu w aplikację użytkowniczka widzi od razu kilka kategorii: Ja, Związek, Rodzina i Kariera. W każdej z kategorii, które odpowiadają czterem sferom życia, zamieszczonych jest kilka lub kilkanaście nagrań - w zależności od obszaru, w który się kliknie, MyOla opowiada kojącym, spokojnym głosem i wyjaśnia istotę zagadnienia, podpowiada, składania do refleksji bez narzucania swoich racji.  

 

We współczesnym świecie, gdzie praca przenika się z macierzyństwem i szeregiem innych obowiązków, kobiety cierpią na brak czasu dla siebie, czasu na własny rozwój. Dlatego tak ważne jest, by w realizacji naszych planów i działań codziennie motywował i wspierał nas ktoś, kto nas rozumie. Takim wsparciem jest właśnie aplikacja MyOla, która jest zawsze pod ręką, odpowiada na nasze potrzeby i troski, wspiera, a do tego pomaga się rozwijać. Mocno wierzę, że MyOla odmieni życie Polek i podbije ich serca, tak jak podbiła moje. Od trzech lat aktywnie działamy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, by zmieniać świat na lepsze, a dziś program Sukces to Ja jest największym globalnie programem realizowanym przez Coca-Cola w ramach działań wspierających kobiety na rynku pracy. - mówi Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Service.

 

Aplikacja zawiera rozmowy przeprowadzone z psychologiami, ekspertami i mentorami biznesu. Mają na celu podsuwać rozwiązania i inspirować kobiety do działania i pomóc im zrozumieć dany problem. W zależności bowiem od tego, czego kobieta-użytkowniczka poszukuje w danym momencie i w jakie zagadnienie kliknie, MyOla podpowie np. jak zbudować relacje w rodzinie, jak poradzić sobie z presją w pracy, czy jak znaleźć drogę do odkrycia swojej wewnętrznej mocy i autentyczności. Ale to nie wszystko.

 

Aplikacja zawiera też medytacje, ćwiczenia oddechowe, a także - co stanowi o jej unikalności - koła ratunkowe, w które użytkowniczka może kliknąć: gdy czuje stres, gdy czuje się bezsilna albo gdy jest w dołku. Mając zainstalowaną aplikację, kobieta w sytuacjach kryzysowych ma się czuć bezpiecznie, a przede wszystkim wiedzieć, że na MyOli może polegać. Po uruchomieniu jednego z wybranych kół ratunkowych usłyszy bowiem co robić, kiedy odczuwa daną emocję.

 

Aplikacja, jak przyjaciółka, doradza, co robić w danej chwili i jakie są różne drogi rozwiązania problemu. MyOla - jak mówią o niej jej twórczyni z Fundacji Sukces Pisany Szminką - jest inteligenta, nie krytykuje, nie ocenia, ale dodaje odwagi, bo jej celem jest nie tylko pomoc ad hoc, ale przede wszystkim motywacja kobiet do działania lub do wyeliminowania negatywnych nawyków.

 

Jestem dumny, że wspólnymi siłami stworzyliśmy aplikację, która idealnie wpisuje się nie tylko w zdobywające coraz większą popularność medium audio-on-demand i treści dotyczące rozwoju osobistego oraz medytacji/mindfulness, ale także w coraz mocniejszy trend tzw. 'aplikacji wertykalnych', czyli tych które spełniają konkretną, pojedynczą obietnicę. Ogromne doświadczenie Olgi Kozierowskiej w tym zakresie oraz nasze - już ponad 10 letnie - kompetencje tworzenia i dystrybucji contentu audio w różnych kanałach i różnych modelach sprzedaży pozwoliły na sprawne przygotowanie naprawdę wyjątkowego produktu - dodaje Marcin Beme, CEO Audioteki S.A, partner aplikacji MyOla.

 

Zawołaj mnie, jestem do Twojej dyspozycji - taka właśnie jest MyOla.

 

Wystarczy ją zainstalować - dostępna jest zarówno na telefony z oprogramowaniem Android, jak i IOS - aby w każdej chwili móc po prostu kliknąć w nią i jednym ruchem palca wybrać odpowiednie do potrzeby funkcjonalności i treści. Więcej na: www.myola.pl.

 

Podziękowania dla testerek aplikacji, między innymi Joanny Przetakiewicz, Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu (Red Lipstick Monster), i Julii Sielickiej-Jastrzębskiej z Whisbear, Karoliny Cwalinie-Stępniak, Pauliny Pastuszak, Tatiany Midewicz-Puacz i ambasadorek programu SUKCES TO JA.

 

Więcej na: www.myola.pl i https://www.instagram.com/myola.pl/

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RocketScience

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »