Rozrywka » Rozrywka
Premiera nowego programu survivalowego na Discovery Channel „EKSPEDYCJA – ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY”
Zobacz więcej zdjęć » |
Wędrówka na szczyt z zapakowanymi po brzegi plecakami, samodzielne budowanie szałasów w samym sercu lasu i spędzenie w nich nocy - to między innymi czeka uczestników Ekspedycji w Bieszczadach. Członkowie załogi pod okiem specjalistów: Navala - byłego żołnierza GROM-u oraz psycholog - Ingi Nowak-Duszy, przejdą szkolenie ze sztuki przetrwania. Eksperci będą również oceniać, w jaki sposób uczestnicy współpracują w grupie i jak wykonują powierzone im zadania. Sześciu najbardziej wytrwałych wyruszy na Ekspedycję do tajemniczego miejsca. W tym roku, będzie to egzotyczny zakątek świata, który na razie pozostaje niespodzianką. W czasie wyprawy będą odkrywać drzemiącą w nich drugą naturę, dowiedzą się, w czym są dobrzy, czego się obawiają, a także sprawdzą swoje zdolności działania w zespole.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Ekspedycja" realizowana jest przez Żywiec Zdrój od 6 lat. Dotychczas losy uczestników wyprawy można było śledzić wyłącznie na kanale Youtube. Ze względu na niesłabnącą popularność akcji, w tym roku, przyjęła ona formę programu telewizyjnego, który pozwoli dotrzeć do szerszej widowni. Dzięki temu zarówno wierni fani „Ekspedycji", jak i nowi odbiorcy będą mogli przeżywać emocje razem z uczestnikami programu i wspólnie z nimi odkrywać drugą naturę.
„EKSPEDYCJA - ODKRYWCY DRUGIEJ NATURY" była komunikowana na opakowaniach wszystkich produktów gazowanych z portfolio marki. Chętni do udziału w wyprawie wypełniali formularz na stronie www.ekspedycjazywieczdroj.pl. Następnie spośród ponad tysiąca zgłoszeń wybrano 18 najciekawszych kandydatów, z których po emocjonujących zmaganiach w polskich górach wyłoniona zostanie finałowa 6.
Autorem koncepcji „Ekspedycji" jest VML, producentem programu jest Discovery Networks, a producentem wykonawczym OP1. Więcej informacji na www.ekspedycjazywieczdroj.pl
Nadesłał:
Havas PR
|
Komentarze (0)