Firma » Reklama
Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH
Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona dzięki, której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu (http://bit.ly/2j0xVrB) pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:
● poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
● określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce w oparciu o eksperckie opinie
● oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.
- Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. - komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.
Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.
MyLED działa w sektorze cyfrowej reklamy OOH od trzech lat. Firma stworzyła autorski system online do planowania i zarządzania ogólnopolskimi kampaniami DOOH na ekranach LED. W 2016 roku zrealizowała pierwsze w Polsce badanie rynku reklamy DOOH.
Kontakt z działem marketingu i PR: marketing@myled.pl
Źródło: MyLED
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)