Dom » Architektura
PRIMAVERA-HOME Z AGENCJĄ PR
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na 6 miesięcy.
Primavera-Home oferuje unikatowe, niepowtarzalne kolekcje mebli, oświetlenia i akcesoriów dekoracyjnych, tworzone lub sprowadzane na zamówienie najbardziej wymagających klientów - firma otworzyła jeden z najbardziej luksusowych showroomów w Warszawie. Primavera-Home specjalizuje się w meblach i dodatkach w stylach nowojorskim, modern glamour, modern classic i shabby shick, pochodzących z Polski lub importowanych od dostawców z USA, czy Holandii.
- Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie i z niezwykłą starannością. Oferujemy fachową poradę i pomoc dekoratora wnętrz, bo chcemy, aby efekt końcowy przerósł najśmielsze oczekiwania klienta. Sprzedajemy pewien koncept dekoracyjny, w którym każda rzecz, mebel czy dodatek pasuje do pozostałych, tworząc unikatową całość. Zamówione produkty dostarczamy do klienta praktycznie od ręki, na co pozwala bardzo bogate zaplecze magazynowe - podkreśla Helena Sworowska, dyrektor Primavera-Home.
Agencja Face it! działa od 2012 roku. Oprócz Primavery obsługuje również innych klientów z branży wnętrzarskiej: wiodącego importera szerokiej gamy materiałów obiciowych Toptextil oraz specjalistę od psychologii koloru i stałego prelegenta Międzynarodowych Targów Meblowych - Shop Doctora. Firma zajmuje się również PR innych marek m.in. Cinema-City, France24, firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, Wyższej Szkoły Artystycznej, paluszków Stema czy kosmetyków Paese.
Nadesłał:
Naruszew
|

Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)