Firma » Biznes
Producenci będą coraz więcej zarabiać na serwisie
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma Salesforce przeprowadziła badanie działów serwisowych w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Analizowano metody zbierania i zarządzania informacjami o klientach, stopień i zakres wykorzystania nowoczesnych technologii oraz podejście strategiczne decydentów do rozwoju obszaru serwisu. Wyniki zebrano w raporcie „2016 Connected Manufacturing Service Report".
Polaryzacja i konieczność postępu
Badanie wykazało wyraźne podziały między firmami w zakresie stopnia i zakresu wykorzystania technologii w obszarze serwisu. Choć dla zdecydowanej większości menedżerów (84%) serwis pełni strategiczną rolę w ich biznesie, ponad połowa firm (61%) realizując działania w tym obszarze nadal wspiera się arkuszami kalkulacyjnymi, a jedna trzecia papierowym obiegiem dokumentów. Jednocześnie ponad połowa przedsiębiorstw produkcyjnych twierdzi, że do pozyskiwania i przetwarzania danych o klientach wykorzystuje zarówno Internet of Things (dane przesyłane z urządzeń użytkowanych przez klientów), jak i aplikacje mobilne oraz systemy CRM.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/producenci_beda_coraz_wiecej_zarabiac_na_serwisie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)