Firma » Biznes
Producent materacy odświeżył swój wizerunek
Zobacz więcej zdjęć » |
Zmiana wizerunku marki związana jest z wprowadzeniem do oferty unikalnych, indywidualnie dopasowanych do jego użytkowników materacy. Jak zapewniają właściciele firmy – jego budowa, twardość i położenie poszczególnych stref są każdorazowo konsultowane z lekarzem ortopedą oraz poprzedzone dokładnym badaniem klienta, dzięki czemu materac idealnie dostosowuje się do jego wzrostu, budowy ciała, wyglądu, a nawet stylu życia. Można więc stwierdzić, że produkt jest „szyty” na miarę oczekiwań i potrzeb kupującego, co jest możliwe za sprawą pełnego odwrócenia procesu standardowej produkcji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma uznała, że całkowita zmiana w podejściu do produkcji materacy to dobry moment na odświeżenie dotychczasowego wizerunku marki. W ramach zakończonego procesu rebrandingu wprowadzono zupełnie nowy logotyp, zmianie uległa także jej kolorystyka. W ręce użytkowników trafiła nowa strona internetowa producenta (www.lectus.com.pl) wraz z dedykowanym sklepem online. Przygotowane zostały unikalne szablony dla aukcji internetowych. Z myślą o fizjoterapeutach firma Lectus przygotowała program lojalnościowy.
Kampania informacyjna wokół nowych produktów będzie prowadzona głównie w mediach internetowych. Jej hasło przewodnie to „Ty, ja, oni – wszyscy potrzebujemy indywidualnego dopasowania materaca”.
Flagowe produkty firmy Lectus to materac AIR FIT, który odpowiada na potrzeby osób prowadzących aktywny tryb życia, oraz ORTHO MEDICAL, który zapewnia odpowiednie poparcie dla kręgosłupa i stawów, ale również gwarantuje idealną postawę spania i regenerujący sen.
Więcej informacji na temat firmy, oferty produktowej oraz sklep internetowy dostępne są pod adresem www.lectus.com.pl.
Nadesłał:
ProjektKomunikacja
|
Komentarze (0)