Firma » Biznes

Produkty HOESCH z odlewu mineralnego na targach ISH we Frankfurcie

Produkty HOESCH z odlewu mineralnego na targach ISH we Frankfurcie
Zobacz więcej zdjęć »
Największa międzynarodowa impreza w branży klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, a także instalacji wodnych i sanitarnych – tak można scharakteryzować targi ISH, które odbyły się na początku marca we Frankfurcie.

Marka HOESCH, wchodząca w skład grupy Sanplast zaprezentowała na nich swoje czołowe produkty, stawiając na artykuły z odlewu mineralnego, a także podkreślając bliskość natury w procesie ich wytwarzania.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Tegoroczna edycja imprezy była jedną z najbardziej rekordowych jej odsłon – w ciągu 5 dni targowych, hale odwiedziło ponad 190 tysięcy zwiedzających ze 161 krajów. Zainteresowani mogli oglądać i zapoznawać się z nowościami oraz propozycjami ponad 2,5 tysiąca producentów z kilkudziesięciu państw. Na życzenie wystawców, po raz pierwszy targi odbywały się od poniedziałku do piątku, a zmiana ta umożliwiła gościom zza granicy łatwiejsze przybycie do Frankfurtu i pełniejsze uczestnictwo we wszystkich przewidzianych aktywnościach.

 

Wystawcy prezentujący instalacje wodne stawiali w tym roku na zrównoważone rozwiązania sanitarne oraz najnowocześniejsze wzornictwo łazienkowe. W ten trend znakomicie wpisały się produkty HOESCH z odlewu mineralnego będące nie tylko designerskim dopełnieniem łazienki, ale też sposobem na bycie bardziej ekologicznym poprzez korzystanie z produktów powstających w zgodzie z naturą. Na targach szeroko poruszano też takie tematy jak inteligentne zarządzanie zużyciem wody, a także podkreślano nowe wyzwania stojące przed projektantami łazienek, m.in. rosnące wymagania z uwagi na ekologię, zmiany demograficzne i ochronę zasobów wody.

 

– Targi ISH były dla nas zarówno możliwością zaprezentowania czołowych produktów HOESCH wykonanych z odlewu mineralnego, jak i zwróceniem uwagi na bardzo istotny aspekt ekologiczny naszych wyrobów. Rosnące zainteresowanie materiałami które promujemy, to dla nas znak, że podążamy w słusznym kierunku i rozwijamy naszą ofertę w stronę rozwiązań przyjaznych naturze – mówi Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu Sanplast S.A.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Arni

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »