Gospodarka » Żywność

Produkty WSP „Społem” wyróżnione godłem promocyjnym „TOP produkt”

Produkty WSP „Społem” wyróżnione godłem promocyjnym  „TOP produkt”
Zobacz więcej zdjęć »
Z przyjemnością informujemy, że wyroby Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” zostały po raz kolejny nagrodzone.

Majonez Kielecki, Majonez Kielecki Omega-3,  Musztarda Kielecka delikatesowa oraz Keczup Kielecki o smaku śliwkowym,  w programie „Doceń polskie” otrzymały prestiżowy tytuł „TOP produkt” przyznawany za „szczególne walory jakościowe”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak sama nazwa wskazuje program „Doceń polskie” ma na celu promocję wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem wspomnianego certyfikatu zajmuje się Loża Ekspercka. W jej skład wchodzą m.in. przedstawiciele Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Fundacji Klubu Szefów Kuchni oraz Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa         i Rozwoju Wsi p. Marek Sawicki. Specjaliści zasiadający w Loży Ekspertów dokonują ocen samodzielnie, bez konsultacji w szerszym gronie. Punkty przyznawane są za walory organoleptyczne, w szczególności smak i wygląd produktu. Wpływ na ostateczny wynik ma także stosunek jakości artykułu do jego ceny oraz analiza informacji jakie producent umieścił na opakowaniu. I to właśnie dzięki temu zobiektywizowanemu procesowi wyłaniania laureatów, godło „Doceń polskie” cieszy się tak wysokim prestiżem.

Szerokie wsparcie medialne opisywanej akcji sprawiło, iż stała się ona jedną z najbardziej „medialnych” inicjatyw tego typu w naszym kraju. O „Doceń polskie” pisała m.in. Gazeta Wyborcza, Grupa Onet.pl, miesięcznik kulinarny „Dobre Jedzenie”, specjalistyczne wortale gastronomiczne, portale i gazety regionalne, telewizja TVR oraz serwisy www ogólnopolskich organizacji branżowych.

Sukces osiągnięty przez WSP „Społem” we wspomnianym programie to wynik konsekwentnie realizowanej strategii, opartej na zachowaniu tradycyjnego charakteru wytwarzanych produktów oraz najwyższej jakości, egzekwowanej zarówno na etapie selekcji składników jak również procesów produkcyjnych. To dzięki temu charakterystyczne logo Spółdzielni stało się synonimem jakości, rzetelności i dobrego smaku. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Publicon

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »