Firma » Biznes

Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem

Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem
Zobacz więcej zdjęć »
Praca na stanowisku asystenckim ma istotne znaczenie w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Skuteczność działania Office Managera wiąże się z dużą odpowiedzialnością i ma bezpośredni wpływ na efektywne działanie całej firmy.

Każdy szef dąży do tego, aby mieć u swego boku zaufanego i profesjonalnie podchodzącego do swoich obowiązków asystenta, dlatego też praca na tym stanowisku wymaga szerokiego zakresu umiejętności. Zapraszamy na szkolenie „Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem”, podczas którego dowiesz się jakie cechy powinien posiadać profesjonalny Office Manager, jakie aspekty będą miały kluczowy wpływ na przejście przez proces rekrutacji z sukcesem czy też jak radzić sobie w sytuacjach stresowych. To tylko wybrane zagadnienia, które zostaną kompleksowo omówione przez naszego Eksperta.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Szkolenie odbędzie się w dniach 29-30 sierpnia 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza w Warszawie.



Szczegółowy program >>



Podczas szkolenia:

  • Dowiesz się jak sprawnie zarządzać biurem

  • Uzyskasz informacje o czynnikach, które wpływają na wizerunek pracownika

  • Poznasz cechy, jakimi powinna charakteryzować się osoba pracująca na stanowisku asystenckim

  • Poznasz wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej



Prowadzący:

Anna Fabiszak-Muzyka - ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real;, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.



Kontakt:

Katarzyna Kasjaniuk

p.o. Dyrektor Działu Produkcji

T: 22 379 29 22

e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl



Malwina Hajdacka

Asystent ds. organizacji szkoleń

T: 22 379 29 40

e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MMC Polska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »