Firma » Biznes
Profesjonalny partner w biznesie
Zobacz więcej zdjęć » |
Jedną z nich jest Ever - lider na rynku usług porządkowych, eksploatacyjnych i pokrewnych (tzw. facility services). Grupa kapitałowa Ever w ramach swojej działalności skupia kilka spółek, m.in. Security Plus, Propel System, Ever Sport, HR Progress i Property Expert. Tak szeroki wachlarz prowadzonej działalności pozwala im na kompleksową obsługę klientów oraz elastyczność w ramach proponowanej oferty. Również postrzeganie celów partnera jako swoich własnych, przyczynia się do rozwoju jego konkurencyjności.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak to wygląda w praktyce? Przyjrzyjmy się bliżej współpracy Ever z ich partnerami. Pierwszym krokiem jest właściwe rozpoznanie potrzeby klienta. Wieloletnie doświadczenie pozwala określić, jakich norm i standardów w ramach danej branży należy przestrzegać. Następnym krokiem powinno być szczegółowe uzgodnienie zakresu świadczonych usług i terminu ich realizacji. Kroki te mogą się wydać oczywiste, jednak niezwykle istotne jest rozplanowanie harmonogramu prac i terminowe wywiązanie się z ich wykonania. Długoletnie doświadczenie w branży mówi, że najczęściej stawianym zarzutem jest właśnie nierzetelność i niedotrzymanie terminu.
Najważniejsza jednak wciąż pozostaje jakość. Ever spełnia rozmaite standardy i wymogi stawiane jej przez partnerów. Świadczą o tym liczne certyfikaty uzyskane w trakcie prowadzenia działalności: Jakość Roku 2010, Solidna Firma 2008, Globalny Certyfikat ISO 9001:2008 oraz certyfikat programu „Gwarant Czystości i Higieny" to tylko niektóre z nich. Odpowiednio przeszkolony personel, nowoczesny sprzęt i najnowsze technologie sprawiają, że prace wykonują nie tylko sprawnie, ale i wydajnie, co jest wartością dodaną świadczonej usługi. - Inwestycja w wiedzę, sprzęt oraz nabyte z czasem doświadczenie są gwarantem rozwoju i jakości, które wcześniej czy później przynoszą zysk - mówi Prezes Zarządu Ever, Paweł Łossowski.
Kolejną cechą partnera biznesowego, którą może poszczycić się Ever jest umiejętność wysłuchania i dostosowania się do potrzeb. Elastyczność i indywidualne podejście do usługobiorcy procentują, ponieważ klient otrzymuje nie tylko to, czego chce, ale w ten sposób sami sobie stawiamy coraz wyższe wymagania. Uwzględnienie polityki prywatności i profilu działalności naszego partnera oraz standardów jakościowych czy wielkości założonego budżetu będzie dodatkowym atutem.
Profesjonalny partner w biznesie wie, że ważny jest nie tylko klient, ale i pracownicy. Ever dba, by jej personel był nie tylko odpowiednio wykwalifikowany, ale również zadowolony z pracy w firmie. Troszczy się więc o dobre warunki pracy, należne świadczenia socjalne czy dopasowanie grafiku zmian według potrzeb. Pracownik identyfikujący się z marką i jej wartościami to wewnętrzny sukces firmy.
Podejmowanie nowych wyzwań nieodłącznie związane jest z rozwojem. Szeroki zakres usług i odpowiednio doświadczona kadra są w stanie odpowiedzieć na niejedną potrzebę usługobiorcy. - Dzięki certyfikowanym metodom zarządzania, na których bazujemy oraz nadzorowi wykonywanych prac, jesteśmy w stanie monitorować i na bieżąco oceniać jakość wykonywanych zadań. Sprzyja to podnoszeniu wydajności naszej pracy, równocześnie powodując wzrost konkurencyjności klienta. Jego zysk jest również naszym zyskiem - zauważa Paweł Łossowski.
Chcąc być postrzeganym jako zaufany partner, nie można zapomnieć o działaniu zgodnym z obowiązującymi normami i zasadami. Duża firma, prowadząca działalność w różnych sektorach, musi mieć mocne fundamenty, dlatego każde podjęte działanie powinno być zgodne z przyjętymi i sprawdzonymi procedurami. Działanie według jasno określonych zasad powinno być jedną z podstawowych wytycznych polityki działalności każdej firmy.
Pamiętajmy więc, że profesjonalizm to nie tylko wiedza, doświadczenie i rzetelność. To cała etykieta biznesowego savoir vivre. Bez poszanowania podstawowych zasad dotyczących sytuacji wewnątrz organizacji, nie możemy liczyć na dobre relacje z partnerami biznesowymi. Mając uporządkowaną i odpowiednio ustrukturyzowaną firmę, dbajmy o jej rozwój. Niech naszym celem w relacji z partnerem będzie potraktowanie jego potrzeb jako naszych własnych - da to gwarancję jakości i zadowolenie, a wtedy zysk przyjdzie sam.
Nadesłał:
adStone
|
Komentarze (0)