Dom » Budownictwo

PROFIX z kampanią reklamową w telewizji

PROFIX największy w Polsce dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową. Spoty promujące należącą do PROFIX markę narzędzi ręcznych PROLINE, można zobaczyć od 21 kwietnia w czołowych stacjach telewizyjnych, należących do grup TVP, TVN oraz Polsat.

W czasie trwania kampanii wyemitowanych zostanie łącznie tysiąc spotów. – Kreacja nawiązuje klimatem do filmów szpiegowskich. Podejście to jest konsekwencją strategii komunikacji marki, w myśl której profesjonalista zawsze korzysta z profesjonalnego sprzętu – komentuje Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu PROFIX Sp. z o.o. Reklamy można będzie zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych do końca maja.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Za zakup mediów odpowiada kierowany przez Oskara Ciałowicza Dom Mediowy Essencja, który jest częścią Grupy Aveex. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedPen

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »