Gospodarka » Żywność
Program konsumencki Lipton Ice Tea w salonikach Kolportera
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Programem konsumenckim marki Lipton Ice Tea zostały objęte butelki o pojemnościach 0,5l, 1l oraz 1,5l opatrzone promocyjną etykietą oraz niebieską nakrętką. Wystarczy odkręcić nakrętkę i przekonać się, czy znajduje się pod nią informacja o wygranej butelce czarnej mrożonej herbaty Lipton Ice Tea o smaku cytryny, o pojemności 0,5l. Nakrętki można wymienić na wygrane butelki we wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press (łącznie jest ich blisko tysiąc), a także w restauracjach KFC oraz wybranych sklepach, które biorą udział w akcji. Punkty odbioru wygranych butelek najbliżej swojego miejsca pobytu można sprawdzić na stronie www.weztonachlodno.pl, gdzie znajdują się też wszystkie szczegóły akcji.
Realizacja programu konsumenckiego w salonikach to wynik umowy pomiędzy Kolporterem a koncernem PepsiCo – światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)