Gospodarka » Żywność
Program konsumencki Lipton Ice Tea w salonikach Kolportera
Programem konsumenckim marki Lipton Ice Tea zostały objęte butelki o pojemnościach 0,5l, 1l oraz 1,5l opatrzone promocyjną etykietą oraz niebieską nakrętką. Wystarczy odkręcić nakrętkę i przekonać się, czy znajduje się pod nią informacja o wygranej butelce czarnej mrożonej herbaty Lipton Ice Tea o smaku cytryny, o pojemności 0,5l. Nakrętki można wymienić na wygrane butelki we wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press (łącznie jest ich blisko tysiąc), a także w restauracjach KFC oraz wybranych sklepach, które biorą udział w akcji. Punkty odbioru wygranych butelek najbliżej swojego miejsca pobytu można sprawdzić na stronie www.weztonachlodno.pl, gdzie znajdują się też wszystkie szczegóły akcji.
Realizacja programu konsumenckiego w salonikach to wynik umowy pomiędzy Kolporterem a koncernem PepsiCo – światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Magiczna chata czarownicy w ETC Swarzędz – andrzejkowa zabawa dla dzieci
Port Łódź otula rodziców – rusza druga edycja projektu „Otulacz Rodzicielski”
Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
Gotowe do odbioru nowe mieszkania, z extra rabatem za odbiór kluczy jeszcze w tym roku
Wypożyczalnia sprzętu budowlanego – jak wybrać odpowiedni sprzęt do remontu domu?
Komentarze (0)