Gospodarka » Żywność

Program konsumencki Lipton Ice Tea w salonikach Kolportera

W salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press realizowany jest program konsumencki Lipton Ice Tea pn. „Weź to na chłodno”, w którym można wygrać napój tej marki. Program potrwa do 30 czerwca 2013 roku, a do wygrania jest 500 000 butelek Lipton Ice Tea.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Programem konsumenckim marki Lipton Ice Tea zostały objęte butelki o pojemnościach 0,5l, 1l oraz 1,5l opatrzone promocyjną etykietą oraz niebieską nakrętką. Wystarczy odkręcić nakrętkę i przekonać się, czy znajduje się pod nią informacja o wygranej butelce czarnej mrożonej herbaty Lipton Ice Tea o smaku cytryny, o pojemności 0,5l. Nakrętki można wymienić na wygrane butelki we wszystkich salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press (łącznie jest ich blisko tysiąc), a także w restauracjach KFC oraz wybranych sklepach, które biorą udział w akcji. Punkty odbioru wygranych butelek najbliżej swojego miejsca pobytu można sprawdzić na stronie www.weztonachlodno.pl, gdzie znajdują się też wszystkie szczegóły akcji.

Realizacja programu konsumenckiego w salonikach to wynik umowy pomiędzy Kolporterem a koncernem PepsiCo – światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów.

Biuro Prasowe Kolportera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »