Firma » Biznes
Program lojalnościowy Xerox Bonus Club
Program skierowano do Partnerów kanału Open, którzy zdobywają punkty na podstawie zakupów urządzeń Xerox z segmentu A4 i wybranych A3.
- Xerox Bonus Club to program lojalnościowy, który powstał, aby zwiększać sprzedaż produktów marki Xerox oraz pozyskać do współpracy nowych resellerów z kanału Open. Ma wspierać działania poszerzające udział w rynku i zwiększające świadomości marki Xerox, a uczestnikom programu zapewniać dodatkowe korzyści ze współpracy z naszą firmą – wyjaśnia Edyta Ciszkiewicz, Sales&Marketing Channel Manager.
W ramach programu partnerzy otrzymają punkty, na start uczestnicy otrzymają ich 50, które wymienią na e-bony lub vouchery m.in. do sklepów i restauracji. Do odbioru nagród uprawnia już suma punktów odpowiadająca 100 zł. Uczestnictwo w programie to także szansa na dostęp do dodatkowych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż.
- Zarejestrowani resellerzy będą premiowani za zakupy urządzeń i materiałów eksploatacyjnych poprzez Autoryzowany Kanał Dystrybucyjny. Dostaną także dostęp do informacji handlowych i marketingowych dotyczących oferty Xerox, czyli do specjalnych sekcji programu, gdzie znajdą: newsy, promocje czasowe czy generator ofert, który ułatwi im przygotowywanie propozycji dla klientów końcowych – dodaje Edyta Ciszkiewicz.
Nadesłał:
Linkleaders
|
Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)