Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Projekt Weekend w Galerii Malta
Wakacje sezonem ogórkowym dla centrów handlowych? Nie w Galerii Malta. Już po raz trzeci poznańskie centrum handlowe ruszyło z Projektem Weekend – unikalnym programem marketingowym, którego głównym celem jest wsparcie sprzedaży i zwiększenie odwiedzalności centrum w okresie letnim, przy wykorzystaniu niezaprzeczalnych atutów jego lokalizacji – walorów brzegu Jeziora Maltańskiego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Przywitaj lato w Galerii Malta. Słoneczna strefa relaksu zaprasza. Codziennie przed Galerią czekają na Was: pyszne, wakacyjne jedzenie, soki, lemoniady i inne napoje, ścianka wspinaczkowa, wypożyczalnia rowerów, leżaki, łóżka, hamaki na słoneczny chillout”. Tak do skorzystania z letnich atrakcji zachęca swoich Klientów Galeria Malta. Poznańskie centrum już po raz trzeci wystartowało z Projektem Weekend – unikalnym w skali Polski programem. Bogaty pakiet przygotowanych przez Galerię atrakcji łączy wnętrze obiektu z jego otoczeniem – terenami rekreacyjnymi Jeziora Maltańskiego. Akcja trwa przez całe lato, a wszystkie oferowane aktywności, z wyjątkiem zakupów w ulokowanych przed Galerią food truckach serwujących dania i napoje, są nieodpłatne dla Klientów odwiedzających centrum.
- Sukcesy dwóch poprzednich edycji Projektu Weekend spowodowały, że w tym roku nawet przez chwilę nie zastanawialiśmy się nad zasadnością jego organizacji. Wprost przeciwnie, postanowiliśmy jeszcze bardziej poszerzyć ofertę atrakcji tak, aby zaskoczyć naszych Klientów nowymi pomysłami – mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta. – Co piątek przy wejściu głównym do Galerii organizujemy kino plenerowe z pokazami niemych filmów wyświetlanych przy akompaniamencie pianisty. W soboty zapraszamy do aktywnego odpoczynku – na placu przed Galerią odbywać się będą zajęcia jogi, porady dietetyka i trenera personalnego. W okolicach Jeziora Maltańskiego organizujemy nordic walking, na dachu centrum spinning, a wszystko podsumujemy muzycznym chilloutem z DJ-em na żywo – dodaje Monika Krzywicka.
Atrakcje przygotowano także na niedziele, które już tradycyjnie są planowane z myślą o całej rodzinie. W czerwcu Klienci Galerii Malta w te dni mogą wziąć udział w zorganizowanych wycieczkach rowerowych i warsztatach przygotowanych specjalnie dla najmłodszych.
Projekt Weekend w Galerii Malta jest wspierany również bogatą ofertą STL-i. Pod koniec maja przed Galerią stanęło stoisko z popcornem i watą cukrową. Od początku czerwca strefę maltańskiego street foodu tworzą burgerownie, kontenery z sokami, kiosk z tajskimi lodami i strefa relaksu, w której serwowane są cydr i prosecco. W sumie 6 punktów gastronomicznych.
Wśród nieodpłatnych atrakcji, z których w okresie letnim mogą korzystać Klienci Galerii Malta, są także ścianka wspinaczkowa oraz regularne zajęcia z cyklu Be Fit Mom, organizowane dla młodych mam, które chcą wrócić do formy po ciąży. Od kwietnia do września przy kładce prowadzącej do Galerii Malta działa także wypożyczalnia rowerów i akcesoriów rowerowych MaltaBike.
Klimat strefy relaksu przed Galerią Malta tworzony jest przez charakterystyczne leżaki, hamaki i letnie łóżka. Dla tych, którzy chcieliby posiadać jeden z takich, niemal już kultowych w Poznaniu leżaków, Malta przygotowała rozwiązanie: wystarczy zebrać 10 naklejek, które otrzymuje się po wydaniu określonej kwoty, a leżak Galerii Malta powędruje do szczęśliwego zdobywcy. Na nowych właścicieli czeka aż 500 leżaków, nieodzownych podczas letnich upałów.
Nadesłał:
RedLuck PR_
|
Komentarze (2)
Ja polecam spróbować cydru lubelskiego i świeżych soków. Warto też wybrać się na wycieczkę rowerową, z pewnością dzieciaki się ucieszą.
Mnie najbardziej kuszę te burgery i ścianka wspinaczkowa. Teraz byłam zarobiona, bo miałam sesje itd. No ale w ten weekend nie odpuszczę i pójdę do galerii. Jak coś takiego jest to trzeb korzystać.