Dom » Budownictwo
Projekty PLGBC wśród inicjatyw Kampanii 17 Celów
Zadaniem kampanii jest mobilizacja polskiego biznesu do podjęcia działań na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju i wykorzystania szans biznesowych płynących z Agendy 2030.
Kampania 17 Celów prowadzona jest w szerokim partnerstwie firm i instytucji i jest przykładem, jak w praktyce może wyglądać międzysektorowa współpraca na rzecz Agendy 2030. Portal Kampanii stanowi centrum wiedzy online o Celach Zrównoważonego Rozwoju dla polskiego biznesu. Powstała również baza inicjatyw biznesowych na rzecz wybranych Celów, aby umożliwić firmom i instytucjom włączenie się w ich realizację.
Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC zgłosiło dwie inicjatywy, w które mogą włączyć się różne grupy interesariuszy. W pierwszej z nich organizacja zachęca firmy i instytucje do okazania poparcia dla Mapy drogowej dekarbonizacji budownictwa do roku 2050, która powstała w ramach projektu #BuildingLife realizowanego we współpracy z World Green Building Council, IKEA Foundation i Laudes Foundation. W drugiej organizacje mogą zgłaszać dobre praktyki – swoje oraz swoich pracowników w zakresie zrównoważonego domu/mieszkania do projektu Budynki są jak ludzie. Zdrowe, zielone mieszkania i domy. Projekt finansowany jest z dotacji programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy z Funduszy EOG.
Obydwie zgłoszone inicjatywy realizują Cele Zrównoważonego Rozwoju:
- Cel nr 12 – Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
- Cel nr 13 – Działania w dziedzinie klimatu
- Cel nr 17 – Partnerstwa na rzecz Celów
Blackview Tab A6 Kids - tablet, który rośnie razem z dzieckiem
Przedświąteczne warsztaty zero waste – twórcze przygotowania do Bożego Narodzenia
Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
Półkotapczan z sofą – nowoczesne rozwiązanie, które odmieni Twoją przestrzeń
Komentarze (0)