Firma » Reklama
Promocje w czasie pandemii
Zobacz więcej zdjęć » |
Akcja samplingowa OBI trwa od 9 marca i obejmuje 150 saloników zlokalizowanych w dużych miastach. Każdy klient, w którego koszyku zakupowym znajdzie się jeden z wybranych tytułów otrzyma katalog OBI. Akcja trwa do 18 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do końca kwietnia klientom saloników Kolportera, którzy dokonają dowolnego zakupu, wydawane są saszetki TIC TAC. Gratisowe opakowanie drażetek wydawane jest do każdego paragonu, a akcją objęto 300 punktów.
– Pomimo trwającej pandemii nadal, we współpracy z producentami, dostawcami i agencjami reklamowymi, przeprowadzamy różnego rodzaju akcje promocyjne – mówi Aleksandra Patek, koordynator ds. promocji i sprzedaży w Dziale Marketingu Kolportera. – Sieć naszych saloników zlokalizowana jest nie tylko w galeriach handlowych, ale także w miejscach, w których jest natężony ruch ludzi – w okolicach przystanków autobusowych, w warszawskim metrze, na dworcach, deptakach, w okolicach targowisk, a także na osiedlach. W dobie pandemii duże rozproszenie punktów może okazać się kluczowe z punktu widzenia przeprowadzenia działań marketingowych. Lockdown sprawił, że większość klientów wybierze punkt „po drodze” lub ten znajdujący się najbliżej domu i właśnie w nim dokona zakupu ulubionego tytułu, paczki papierosów, „puści Lotka” czy kupi doładowanie do telefonu czy gry. Lokalizacja sieci staje się więc naszym atutem. Dzięki skali i dostępności jesteśmy w stanie dotrzeć do każdej grupy odbiorców – dodaje A.Patek.
Nadesłał:
Biuro Prasowe - Kolporter
|
Komentarze (0)