Zdrowie » Uroda
Promujemy markę Loton
Zobacz więcej zdjęć » |
Kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów marki Loton znane są na polskim rynku od 58 lat. Współcześnie spółdzielnia stawia na tradycję, jakość, nowoczesną naturalność produktów i szacunek dla przyrody. Skutecznie działa marketing szeptany przekazywany z pokolenia na pokolenie w rodzinach i wśród znajomych. Nic więc dziwnego, że Loton ma liczne grono lojalnych klientek i to w różnym wieku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Cechą wyróżniającą produkty Lotonu jest możliwość ich stosowania zarówno w salonach fryzjerskich i w domowej pielęgnacji. Dużą wygodą dla pań, które chcą i potrafią same dbać o włosy jest seria Loton Professional, którą tworzą m.in. gel spray, termo spray, odżywki argan repair i keratin repair.
Firma ze Słupska rozwija się poprzez inwestycje i badania naukowe. Sukcesywnie zdobywa rynek i uznanie kolekcja kosmetyków Loton Spa& Beauty: Macadamia Oil, Coconut Oli czy Argan Oil - produkty do olejowania włosów i ciała.
Nasze babcie i mamy doskonale pamiętają płyny i lakiery do układania włosów Loton. To produkty znane i z powodzeniem używane do dzisiaj. Loton myśli też o młodych klientkach, czego dowodem jest seria Provit, zawierająca szereg odżywek w płynie: keratynę, jedwab, rosę we włosach, czy kaszmir, a także eliksiry ziołowy i proteinowy. Ten pierwszy wspomaga kurację przeciw wypadaniu włosów, a drugi zapobiega ich przetłuszczaniu się. Nasze działania będą polegały na odświeżeniu wizerunku marki Loton i udowodnieniu, że jakość i naturalność produktów stawia je w rzędzie z najlepszymi, a cenowo znacznie bardziej przyjaznymi dla kieszeni – podkreśla Monika Pac-Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR/ Hajoty Communications.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|
Komentarze (0)