Zdrowie » Uroda

Promujemy markę Loton

Promujemy markę Loton
Zobacz więcej zdjęć »
IMR advertising by PR podpisała z Firmą Kosmetyczną Loton umowę o współpracy w zakresie PR-u produktowego.

Kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów marki Loton znane są na polskim rynku od 58 lat. Współcześnie spółdzielnia stawia na tradycję, jakość, nowoczesną naturalność produktów i szacunek dla przyrody. Skutecznie działa marketing szeptany przekazywany z pokolenia na pokolenie w rodzinach i wśród znajomych. Nic więc dziwnego, że Loton ma liczne grono lojalnych klientek i to w różnym wieku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Cechą wyróżniającą produkty Lotonu jest możliwość ich stosowania zarówno w salonach fryzjerskich i w domowej pielęgnacji. Dużą wygodą dla pań, które chcą i potrafią same dbać o włosy jest seria Loton Professional, którą tworzą m.in. gel spray, termo spray, odżywki argan repair i keratin repair.

Firma ze Słupska rozwija się poprzez inwestycje i badania naukowe. Sukcesywnie zdobywa rynek i uznanie kolekcja kosmetyków Loton Spa& Beauty: Macadamia Oil, Coconut Oli czy Argan Oil - produkty do olejowania włosów i ciała.

Nasze babcie i mamy doskonale pamiętają płyny i lakiery do układania włosów Loton. To produkty znane i z powodzeniem używane do dzisiaj. Loton myśli też o młodych klientkach, czego dowodem jest seria Provit, zawierająca szereg odżywek w płynie: keratynę, jedwab, rosę we włosach, czy kaszmir, a także eliksiry ziołowy i proteinowy. Ten pierwszy wspomaga kurację przeciw wypadaniu włosów, a drugi zapobiega ich przetłuszczaniu się. Nasze działania będą polegały na odświeżeniu wizerunku marki Loton i udowodnieniu, że jakość i naturalność produktów stawia je w rzędzie z najlepszymi, a cenowo znacznie bardziej przyjaznymi dla kieszeni – podkreśla Monika Pac-Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR/ Hajoty Communications. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IMR advertising by PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »