Dom » Budownictwo
Proste przyjemności smakują najlepiej
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obrazy otaczają nas dziś ze wszystkich stron. Nieustannie digitalizujemy i ulegamy digitalizacji. Robimy i zamieszczamy w sieci setki zdjęć. O wiele więcej oglądamy każdego dnia - w pracy, w drodze do niej i gdy wracamy do domu, podczas leniwego wieczoru w kinie, a także przed domowym telewizorem. W tak głośnym i zróżnicowanym informacyjnym szumie, coraz mniej rzeczy naprawdę przykuwa naszą uwagę, zatrzymuje na dłużej, zmusza do refleksji. Jednocześnie, coraz mniej obrazów potrafi sprawić, że w ich towarzystwie czujemy się dobrze i bezpiecznie.
Tworząc przestrzeń nam przyjazną coraz chętniej sięgamy więc po kolory i wzory, które pozwolą nam poczuć się komfortowo. Nowa propozycja Interprint - pochodzący z kolekcji Six Pack dekor Nairo, to właśnie oferuje. Nie znajdziemy w nim śladów magicznych zaklęć, ani prób przekroczenia granic. Choć jest oryginalny w wyrazie, nie szokuje. Wzór ten pokazuje piękno proste i zwyczajne, a jednak - tak wyjątkowe. Delikatne jak płatki kwiatów, tak samo subtelne i kruche. Tu nie ma miejsca na mocne akcenty. Słoje tworzą kompozycję naturalną i neutralną, zachęcającą do odpoczynku. Zainspirowany rysunkiem kasztanowca Nairo pełen jest harmonii. Szeroka gama naturalnych niuansów ukrytych w układzie słojów i kwiatach, podkreślona jest kolorystyką - przenikającymi się ciepłymi brązami i jasnymi szarościami.
Nairo najlepiej poczuje się w towarzystwie barw równie dyskretnych - bieli, pastelowego różu, łagodnej szarości. Stworzy z nimi ciekawe kompozycje do pokojów dziennych - salonów i jadalni, a także do sypialni i domowych biur. Zwyczajny- niezwyczajny urok takich zestawień warto docenić...
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Profundo PR
|
Komentarze (0)