Zdrowie » Medycyna
Przeciwcukrzycowa kampania sieci sklepów Netto
Określenie poziomu cukru we krwi pozwala zorientować się, czy nie cierpimy na cukrzycę albo nie jesteśmy nią zagrożeni. W przypadku niepokojącego wyniku badani otrzymują informację, jak powinni postąpić, żeby zweryfikować ewentualne zagrożenie chorobą i gdzie szukać fachowej pomocy. Na miejscu wsparciem służy również dietetyk, który udziela porad na temat zdrowego żywienia i trybu życia, pomagającego ustrzec się cukrzycy.
Ocenia się, że choroba ta dotyczy 2,5 mln Polaków. Rozwija się przez długi czas bez wyrazistych objawów, wywołuje wiele dolegliwości, niszcząc organy wewnętrzne, uszkadzając wzrok. Powoduje trwałą utratę komfortu życiowego i konieczność leczenia trwającego praktycznie do końca życia chorego. Dlatego tak ważne są działania profilaktyczne - wczesne wykrycie schorzenia i zapobieganie jego rozwojowi.
Badania w sklepie Netto przy Wale Miedzeszyńskim 69 w Warszawie odbędą się w najbliższą sobotę (19 listopada br.) między godz. 9 a 13. Może z nich skorzystać każdy - niezależnie od wieku. Na miejscu dostępne będą również materiały informacyjne na temat cukrzycy i zdrowego żywienia. Będzie także okazja do popróbowania słodyczy przeznaczonych dla diabetyków, bo w każdym sklepie Netto jest wydzielony regał z żywnością polecaną osobom z problemami cukrzycowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dotychczas z profilaktycznych badań w ramach kampanii „Zatrzymać Cukrzycę" w różnych miastach Polski skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma około 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|
Komentarze (0)