Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Przeciwcukrzycowa kampania sieci sklepów Netto
Określenie poziomu cukru we krwi pozwala zorientować się, czy nie cierpimy na cukrzycę, albo nie jesteśmy nią zagrożeni. W przypadku niepokojącego wyniku badani otrzymują informację, jak powinni postąpić, żeby zweryfikować ewentualne zagrożenie chorobą i gdzie szukać fachowej pomocy. Na miejscu wsparciem służy również dietetyk, który udziela porad na temat zdrowego żywienia i trybu życia pomagającego ustrzec się cukrzycy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ocenia się, że choroba ta dotyczy 2,5 mln Polaków. Rozwija się przez długi czas bez wyrazistych objawów, wywołuje wiele dolegliwości, niszcząc organy wewnętrzne, uszkadzając wzrok. Powoduje trwałą utratę komfortu życiowego i konieczność leczenia trwającego praktycznie do końca życia chorego. Dlatego tak ważne są działania profilaktyczne - wczesne wykrycie schorzenia i zapobieganie jego rozwojowi.
Badania w sklepie Netto w Rumi przy ulicy Dąbrowskiego 2a odbędą się w najbliższą sobotę (17 grudnia br.) między godz. 9.00 a 13.00. Może z nich skorzystać każdy - niezależnie od wieku. Na miejscu dostępne będą również materiały informacyjne na temat cukrzycy i zdrowego żywienia. Będzie także okazja do popróbowania słodyczy przeznaczonych dla diabetyków, bo w każdym sklepie Netto jest wydzielony regał z żywnością polecaną osobom z problemami cukrzycowymi.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma około 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|
Komentarze (0)