Gospodarka » Żywność

Przekąski firmy Orzeszek na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT

Przekąski firmy Orzeszek na pokładach samolotów  Polskich Linii Lotniczych LOT
Zobacz więcej zdjęć »
Od stycznia tego roku pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą umilić sobie podróż nowymi chrupiącymi przekąskami marki Orzeszek.

„Orzeszki ziemne solone" 100g i „Mieszanka studencka" 100g marki Orzeszek są dostępne na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT w ofercie płatnej Sky Bar w klasie  ekonomicznej w rejsach krótko- i długodystansowych, a także w rejsach czarterowych. Natomiast „Orzeszki ziemne solone" (w opakowaniach 15 g) oferowane są jako bezpłatna przekąska w LOT Business Class i LOT Premium Economy Class we wszystkich rejsach zagranicznych, a także w LOT Economy Class w rejsach długodystansowych. Dodatkowo w rejsach długodystansowych pasażerom klasy biznes do serwisu aperitif oferowana jest „Mieszanka orzechowa", serwowana w eleganckich porcelanowych miseczkach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Poza tymi smacznymi i zdrowymi przekąskami, polska firma rodzinna Orzeszek, która od ponad 20 lat zajmuje się konfekcjonowaniem i sprzedażą wysokiej jakości żywności z różnych kategorii, dostarcza także na rynek pod marką konsumencką Orzeszek: bakalie, suszone owoce i warzywa, ziarna, pestki, musli, zboża, kasze i miody.


W ofercie marki znajdują się zarówno produkty konwencjonalne, jak też coraz bardziej popularne produkty funkcjonalne i ekologiczne, pozyskiwane zarówno z wyselekcjonowanych, sprawdzonych, polskich upraw, w tym - z lokalnych gospodarstw rodzinnych, jak i z najlepszych upraw zlokalizowanych w różnych regionach świata. 

Bardzo cieszymy się, że produkty naszej kluczowej marki Orzeszek znalazły się na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT i będą dostępne dla szerokiej grupy podróżujących konsumentów - mówi Piotr Płóciennik, Członek Zarządu firmy Orzeszek. Ta współpraca jest dla nas ważna, nie tylko ze względów biznesowych, ale także wizerunkowych. Pokazuje bowiem, że polska firma rodzinna z tradycjami i z misją, jeśli dba o wysoką jakość swojej oferty, idzie z prądem trendów konsumenckich i działa zgodnie ze swoimi wartościami, może być atrakcyjnym partnerem dla takich gigantów, jak największy polski przewoźnik. Możemy więc powiedzieć, że zaczynamy 2020 rok od wzbicia się do samego nieba - dodaje z uśmiechem Piotr Płóciennik.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Pitted Cherries

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »