Gospodarka » Żywność
Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta
Zobacz więcej zdjęć » |
Decorada Delecta to kolorowe posypki do upiększania wypieków, deserów oraz lodów. Stworzone z naturalnych składników, m.in. karmelu, soków owocowych czy belgijskiej czekolady; nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Różnorodność kształtów, barw i smaków pozwala na kreatywne zastosowanie produktów do dekorowania deserów oraz gwarantuje świetną zabawę na co dzień i od święta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Kluczowy przekaz przybiera formę przepisu na udany wieczór za sprawą wspólnego, rodzinnego przygotowywania wypieków i dekorowania ich szerokim wachlarzem produktów marki.
Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, TVP i Polsat) oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.
Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Metryczka kampanii:
Termin: 07.11.2016 – 04.12.2016
Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)
Produkt: Decorada Delecta
Media: TV / POSM
Kreacja: Mullenlowe Warsaw
Dom mediowy: Starcom
Nadesłał:
KMC
|
Komentarze (0)