Firma » Biznes

Przez musli do serc Polaków – nowa strategia marki Mixit

Przez musli do serc Polaków – nowa strategia marki Mixit
Zobacz więcej zdjęć »
Po trzech latach obecności w Polsce, Mixit, producent musli do samodzielnego komponowania, wdraża nową strategię. Firma chce wejść w sprzedaż hurtową i do punktów stacjonarnych w całym kraju, zaistnieć w branżach fitness i HORECA oraz dwukrotnie zwiększyć wolumen sprzedaży.

– Chcemy być w Polsce wiodącą marką, która oferuje komponowanie własnego musli oraz docierać do klientów nie tylko za pomocą strony internetowej, ale też stacjonarnie – zapowiada Tomasz Kępa, Country Manager Mixit.pl

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Żeby to osiągnąć, firma rozpoczęła już pierwsze rozmowy z sieciami fitness, restauracjami i hotelami Bed&Breakfast. Zamierza też pojawić się w małych sklepach sieciowych na stanowiskach ze zdrową żywnością. Strategia zaplanowana jest na okres dwóch lat i towarzyszy jej hasło „Food for good thinking” (Jedzenie na dobre myślenie), za pomocą którego marka chce podkreślić silny związek dobrej jakościowo żywności z proaktywnym podejściem do życia.

 

Jak informuje Tomasz Kępa, marka ma już uzgodnioną współpracę z jedną z ekskluzywnych sieci klubów sportowych. Produkty Mixit, głównie musli, pojawią się tam w sprzedaży w ciągu dwóch najbliższych miesięcy. 

 

– Widzę w tym duży potencjał, ponieważ mamy mieszanki musli dedykowane osobom aktywnymJednocześnie nie będziemy konkurować z batonami i napojami, na które w klubach fitness jest już duży rynek zbytu – mówi Tomasz Kępa.

 

Dodaje, że koncentrowanie się na punktach stacjonarnych jest wpisane w naturalny rozwój marki i jest wynikiem wzrostu zainteresowania konsumentów płatkami do samodzielnego komponowania. 

 

Mixit zamierza też mocno rozwijać sprzedaż hurtową półproduktów. Ich głównymi odbiorcami w Polsce są cukiernie, które do swoich wypieków zamawiają najczęściej owoce liofilizowane. Jednym z ich odbiorców jest też firma Light Sugar, producent bezcukrowych i proteinowych czekolad. Z kolei sklepy ze zdrową żywnością zamawiają głównie musli, kasze i batoniki. 

 

Ponieważ jako producent mamy bardzo dobre ceny półproduktów, które kupujemy z całego świata, jest to dla nas naturalny kierunek rozwoju, który świetnie sprawdza się w Czechach i na Słowacji - mówi Tomasz Kępa.

 

W sprzedaży hurtowej firma stawia również na branżę HORECA, gdzie w hotelach Bed&Breakfast i restauracjach zamierza sprzedawać głównie gotowe mieszanki musli. 

 

Nowa strategia wiąże się z rozbudowaniem działu produkcji. Mixit zakupił nową maszynę do wytwarzania małych, poręcznych opakowań - saszetek DOY. Będą w nich sprzedawane owoce liofilizowane i bakalie, które rynkowo stanowią istotną grupę produktów marki. Dzięki nowej maszynie moc produkcyjna firmy zwiększyła się dwukrotnie.

 

Firma o czeskich korzeniach zamierza także także rozbudować dział sprzedaży. Zatrudnienie kolejnego handlowca odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na terenie Polski centralnej i południowej planowane jest na drugą połowę tego roku.

 

 

***

Mixit.pl to producent musli i kasz do indywidualnego komponowania. Na swojej stronie internetowej oferuje do wyboru ponad 90 składników – różne rodzaje kasz i płatków zbóż, bakalie, owoce liofilizowane i inne dodatki. Mogą z nich powstać mieszanki bezglutenowe, niskocukrowe, czy np. bogate w błonnik.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

embro

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »