Dom » Wnętrza

Przygotuj się na nowy początek z sezonem katalogowym IKEA 2020

Nie tylko Nowy Rok jest okazją, żeby wprowadzić pozytywne zmiany do swojego życia! IKEA w sezonie katalogowym 2020 udowadnia, że każdy dzień może być nowym początkiem i nawet drobne produkty wyposażenia domu mogą nam się odwdzięczyć większym komfortem na co dzień!

Jesienią uwagę kierujemy na zdrowy i komfortowy sen, a naszych Klientów zachęcamy do zachowania równowagi pomiędzy pracą i odpoczynkiem. Mamy nadzieję, że rozpoczęty w IKEA sezon dostarczy mnóstwa nowości, inspiracji i pomysłów do domów wielu Polaków.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Dołącz do rewolucji w spaniu!

Okładka najnowszego Katalogu IKEA zachęca, aby dobrze i wygodnie się wyspać. Wierzymy, że chwila relaksu oraz zdrowy sen pomogą w utrzymaniu pozytywnego nastawienia każdego dnia. Dlatego pozwólmy sobie na długi, komfortowy wypoczynek oraz poranne wylegiwanie się w łóżku, bez poczucia winy.

Nowy sezon jest pełen nasyconych barw, trendów i geometrycznych wzorów. Katalog 2020 to prawie 300 kolorowych stron pełnych atrakcyjnych dodatków, gotowych rozwiązań oraz praktycznych porad dotyczących wyposażenia domu. Można znaleźć w nim wiele inspiracji oraz podpowiedzi zestawień stylistycznych czy kolorystycznych kompozycji do domu, a także wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Jednym z nich jest okładkowa pościel KUNGSBLOMMA, która została wykonana z materiałów przyjaznych środowisku, czyli lyocellu – włókna celulozowego i bawełny ze zrównoważonych upraw, bez użycia rozjaśniaczy optycznych.

Chcąc obudzić się w dobrym humorze, możemy wprowadzić muzykę do porannej rutyny. Pomoże w tym seria nowych głośników SYMFONISK – świetnie brzmiących i wyglądających dodatków spełniających podwójną funkcję: lampy lub półki. Dzięki nim możemy budzić się i zasypiać przy dźwiękach ulubionej muzyki!

Do biegu, gotowi, spać!

Na początku nowego sezonu katalogowego IKEA skupia się wciąż na komfortowej sypialni. Stawiamy na dopasowanie naszej oferty do indywidualnych upodobań, stylu życia, sytuacji życiowej i budżetu. Po co mi ta poduszka? Bo może być lepiej dopasowana do ulubionej pozycji snu i odwdzięczy się piękniejszym porankiem, a grubsze zasłony wytłumią hałas i światło z ulicy. W ogóle, przez cały katalogowy rok 2020 chcemy podpowiadać Polakom jak produkty IKEA mogą im się odwdzięczyć w codziennym życiu, by stale wpływać na poprawę jego jakości – podkreśla Katarzyna Piwowarczyk, Dyrektorka ds. Marketingu IKEA Retail w Polsce.

 

Największy na świecie eksperyment w projektowaniu wnętrz

By być jeszcze bliżej swoich Klientów w różnych częściach świata, IKEA zaprosiła grupę projektantów z kilku wybranych krajów, którzy mieli za zadanie zaprojektować wnętrze najbardziej pasujące do specyfiki ich rynku i potrzeb jego mieszkańców. Do eksperymentu o nazwie Lab Home dołączyli projektanci IKEA z Hiszpanii, Chin, Niemiec, USA oraz Polski – reprezentowanej przez Katarzynę Jaros-Puzio oraz Katarzynę Kosibę-Seweryn. Punktem wyjścia dla wszystkich było mieszkanie o tym samym układzie pomieszczeń oraz taka sama rodzina, która miałaby w nim zamieszkać.

Cieszymy się, że Polska dołączyła do tak niezwykłego projektu. Chcieliśmy pokazać pomieszczenia „skrojone na miarę” i dostosowane do stylu życia Polaków. Lab Home to nie tylko eksperyment, ale próba stworzenia domu z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i preferencji mieszkańców – dodaje Katarzyna Jaros-Puzio, Dekoratorka i Projektantka IKEA Retail w Polsce.

W tym roku Katalog sam nie przyjdzie do domu!

Nowy Katalog IKEA 2020 to również nowa forma dystrybucji. Obecnie, IKEA testuje różne rozwiązania dotyczące jego dostarczania na poszczególnych rynkach na świecie, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania Klientów. W Polsce, nowy Katalog w wersji papierowej jest dostępny na zamówienie – w tym roku nie ma prowadzonej dystrybucji bezpośrednio do domów Klientów. Klubowicze IKEA Family mogą bezpłatnie zamówić swój egzemplarz na stronie IKEA.pl/nowyKatalog i odebrać go w wybranym saloniku Kolportera lub sklepie IKEA. Wersja cyfrowa nowego Katalogu, identyczna z papierową, dostępna jest dla wszystkich na IKEA.pl/katalog.

 

* więcej informacji o nowościach sierpniowych w osobnych materiałach prasowych

 

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa Ingka w Polsce posiada obecnie jedenaście sklepów oraz siedem innych stacjonarnych punktów spotkań z klientem, m.in. Centrum IKEA dla Firm, Punkty Odbioru Zamówień. Poprzez Ingka Centres Polska zarządza pięcioma centrami handlowymi. Zlokalizowane w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatruje 23 sklepy IKEA w Europie Środkowej i wschodniej. Do Grupy Ingka w Polsce należy również sześć farm wiatrowych, które zapewniają jej niezależność energetyczną. W roku finansowym 2018 prawie 29 mln osób odwiedziło polskie sklepy IKEA, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 97 mln wizyt.

*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza 367 sklepami w 30 krajach i zatrudnia 158 500 pracowników. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada

 

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Jezierska

Specjalista ds. PR E-mail: malgorzata.jezierska@ikea.com

 

 

Ciekawostki związane z Katalogiem IKEA 2020

 

 

John Lennon i Yoko Ono inspiracją do stworzenia okładki

 

W 2020 r. przypada 50. rocznica łóżkowego happeningu Johna Lennona i Yoko Ono na rzecz pokoju. IKEA postanowiła wykorzystać ten fakt jako inspirację do stworzenia wewnętrznej okładki najnowszego Katalogu. Mając świadomość, że ich ślub 20 marca 1969 roku był wielkim wydarzeniem medialnym, John i Yoko postanowili wykorzystać go do promowania pokoju na świecie. Swój miesiąc miodowy spędzili w apartamencie prezydenckim (pokój 702) amsterdamskiego hotelu Hilton. Przez cały tydzień od 25 do 31 marca codziennie od godziny 9 rano do 21 zapraszali do niego przedstawicieli światowych mediów – a przyjmowali ich, leżąc w łóżku.

 

Na ile języków przetłumaczono katalog?

 

Katalog IKEA jest przetłumaczony na 38 języków, a jego fińska wersja jest najdłuższa.

 

500 – aż tyle osób odpowiada za produkcję katalogu…

 

Ponad 500 osób na całym świecie jest bezpośrednio i pośrednio zaangażowanych w produkcję Katalogu. Od specjalistów ds. katalogu na poszczególnych rynkach, komunikatorów ds. asortymentu, techników i pracowników ICOM, czyli wewnętrznej agencji kreatywnej IKEA z siedzibą w Älmhult, w Szwecji, odpowiedzialnej za całokształt globalnej komunikacji IKEA, w tym za Katalog IKEA. Nie wspominając nawet o pracownikach drukarni i firm dystrybucyjnych!

 

…a cały proces trwa ponad rok!

 

Cały proces tworzenia Katalogu zajmuje ponad 12 miesięcy: od stworzenia briefu po druk i dystrybucję. Kiedy bieżące wydanie Katalogu trafia do konsumentów na całym świecie, zespół pracuje już nad kolejnym!

 

Co dzieje się z pysznościami, które pojawiają się na zdjęciach?

 

Jedzenie, które jest używane podczas sesji zdjęciowych do Katalogu zawsze trafia do kantyny IKEA w biurze w Älmhult – szczęściarze!



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Piarowieczkrwiikosci

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »